به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی با بیان اینکه برگزاری باشکوه انتخابات قدرت دیپلماسی و چانه زنی ایران را در دنیا افزایش می دهد تاکید کرد: مردم ایران همواره با حضور به موقع خود در سالهای پس از انقلاب برگ زرینی ساخته اند.
استاندار تهران در ادامه به آغاز فرآیند أخذ رأی از رأس ساعت ٨ صبح فردا(جمعه 29 اردیبهشت) در شعب اشاره کرد و افزود: فرآیند أخذ رأی طبق قانون تا ساعت ١٨ ادامه دارد و پس از آن استانداران از وزیر کشور تقاضای افزایش مدت رأی گیری را می کنند و با موافقت وزیر، زمان اخذ رای تمدید می شود که باید تا پیش از ساعت ٢٤ روز انتخابات به پایان برسد.
هاشمی با بیان اینکه ٦ هزار و ٤٤٨ شعبه اخذ رأی در استان تهران درنظر گرفته شده است تصریح کرد: از این تعداد ٦ هزار و ٣١ شعبه ثابت و ٤١٧ شعبه سیار است.
به گفته استاندار تهران؛ تعرفه ها دریافت شده و به اندازه کافی موجود است و امسال تعرفه ها با دقت بالا دارای ١٤ کد امنیتی است و امکان سوء استفاده وجود ندارد.
هاشمی همچنین به تعامل خوب عوامل و دستگاه ها برای آماده سازی برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: جلساتی موثر با عوامل هیئت های اجرایی و نظارت برگزار شده است تا فردا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.
استاندار تهران از مردم خواست تا در زمان مراجعه به شعب اصل شناسنامه و اصل کارت ملی را همراه داشته باشند تا فرآیند أخذ رأی با سرعت بیشتر انجام شود.
وی به برگزاری الکترونیک انتخابات در ١٨ شهرستان و منطقه در استان تهران اشاره کرد و گفت: در مورد تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارسی که شعبه أخذ رأی هستند فردا بعدازظهر اطلاع رسانی خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی فردا(جمعه) برگزار می شود.
تهرام 1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.