محمد قمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امام راحل شرکت در انتخابات را واجب اعلام کرده و رهبر معظم انقلاب نیز همواره مردم را به شرکت فعال در این عرصه مهم سیاسی توصیه کرده اند لذا همه افراد وظیفه دارند تا با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای سلامی ، به فرمان رهبر لبیک بگویند.
وی افزود: شرکت در انتخابات به معنی دفاع از ارزش های اسلامی ، ادامه راه شهیدان و حفظ عزت ، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است .
قمی تصریح کرد: مشارکت سیاسی مردم در انتخابات موجب تحکیم نظام مقدس جمهوی اسلامی می شود، موقعیت ایران را در وضعیت آشفته منطقه از ثبات برخوردار می سازد و پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان قسم خورده اسلام و نظام می دهد.
نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و حداکثری در این عرصه مهم سیاسی ثابت می کنند که نسبت به آینده کشور خود بی تفاوت نیستند و سرنوشت این نظام مقدس که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده برای آنان مهم است.
قمی گفت: جدا از این که مردم به چه فردی رأی می دهند ، این حضور حداکثری در انتخابات است که از اهمیت بیشتری برخوردار است و یقینا مردم با عشق ،علاقه ، شور و نشاط در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مردم و یک عضو از خانواده معظم شهدا از آحاد مردم می خواهم که در این انتخابات حضوری فعال داشته و از همان ساعات نخست با حضور در شعب اخذ رأی، به وظیفه خود عمل کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.