به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه دست اندرکاران و مجریان انتخابات امانتداران و حافظان آرای مردم هستند گفت: مجریان انتخابات روز جمعه باید به گونه ای قدم بردارند که بار سنگین حق الناس مردم حفظ و از آرای اخذ شد صیانت شود.
هدایت الله جمالی پور با اشاره به اینکه علاقه و ارادت دست اندرکاران انتخابات به یک کاندیدا و جریان سیاسی خاص نباید در نظر رای دهندگان تاثیر بگذارد اظهار داشت: مجریان اخذ آرای مردم نباید در روند رای دادن مردم تاثیر مسقیم و غیر مستقیم بگذارد چرا انجام این گونه امور می تواند اعتماد مردم را نسبت به انتخابات و نظام سلب کند.
وی ادامه داد: سلب اعتماد مردم از نظام اسلامی باعث زاویه گرفتن و فاصله افتادن میان مردم و حاکمیت می شود و این همان فرصتی است که دشمنان کشور به دنبال آن هستند.
جمالی پور خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) 38 سال پیش نظام جمهوری اسلامی ایران را برپایه مشارکت و همبستگی مردم بنا نهاد زیرا که به مردم اعتماد داشت و از آن زمان تا به حال در هر زمینه ای که مردم مشارکت جدی داشته اند کشور در آن زمینه موفق وسربلند بوده است.
وی اظهار داشت: فرمانداری ویژه شهرستان ری با وسواس و توجه خاصی مجریان و دست اندرکاران انتخابات این شهرستان را انتخاب نموده است و تمام این افراد باید با عملکرد درست و امانتداری آرای مردم باید جواب این انتخاب فرمانداری این شهرستان را بدهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.