به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا کمرئی روز سه شنبه در آیین افتتاح کلینیک دندانپزشکی معلم در منطقه6 تهران اظهار کرد: در این کلینیک خدمات آموزشی در حوزه شناخت بیماری ها و پیشگیری از ابتلا به بیماری به فرهنگیان و دانش آموزان ارائه شده و روند درمان نیز توسط پزشکان دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به جمعیت حدود 180هزارنفری فرهنگی شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش شهر تهران گفت: براساس این تعداد جمعیت نیازمند مراکزی برای خدمات رسانی شایسته تر در راستای سیاست ها و هنجارهای رایج آموزش و پرورش هستیم.
کمرئی افزود:علاوه بر کلینیک دندانپزشکی معلم، بیمارستان باهنر، درمانگاه مرکزی پارک شهر، دندانپزشکی، مراکز درمانی مناطق 2، 8، 13 و 18 برای اراده خدمات درمانی به فرهنگیان در شهر تهران فعالیت می کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه جنبه های اخلاقی و تربیتی در اداره و فعالیت مراکز درمانی فرهنگیان مورد توجه قرار می گیرد، گفت: در تلاش هستیم تا فرهنگیان در فضایی متفاوت از خدمات پزشکی و درمانی بهره مند شوند.
وی با بیان اهمیت توسعه مراکز رفاهی، درمانی، آموزشی و پرورشی برای فرهنگیان اظهار کرد: امسال حدود پنج مرکز آموزشی و رفاهی شامل میلاد دماوند، مرکز رفاهی بنت الهدی منطقه 11، احمدیه منطقه یک و مرکز رفاهی منطقه 16 و یک رستوران به صورت رسمی افتتاح خواهد شد تا ضمن ایجاد فرصتی برای فرهنگیان، سیاست های آموزش و پرورش تهران اجرایی شود.
کمرئی گفت: 16 مرکز رفاهی از جمله 186سوئیت در هشت مرکز برای درمان و اقامت فرهنگیان در دست ساخت و بهره برداری است که در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد و همچنین در 2مرکز رفاهی دیگر برای برگزاری مراسم خاص، فرصت پذیرایی از 460 نفر فراهم خواهد شد.
وی با تاکید بر توسعه و گسترش مراکز اقامتی و رفاهی دائم برای فرهنگیان شهر تهران افزود: واحدهای آموزشی استانداردهای لازم را برای اسکان فرهنگیان نداشته و نمی توانیم در این مراکز حرمت و شان معلم را قدر بدانیم و بر این اساس توسعه مراکز اقامت دائم در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به تبدیل فضای بدون کاربری آموزشی به مراکز اقامتی و رفاهی و درمانی فرهنگیان گفت: در سال 96 این امکان وجود دارد که زمینه ها برای تبدیل کاربری این مراکز فراهم شود.
کلینیک دندان پزشکی معلم ویژه فرهنگیان روز سه شنبه با حضور علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران، اصغر حاجیلو معاون مدیر کل توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در منطقه6 تهران، خیابان بزرگمهر، افتتاح شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.