به گزارش ایرنا ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سردار عبدالرضا ناظری گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه توسط فردی سابقه دار در شهرستان ورامین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران پس چندین روز اقدامات اطلاعاتی گسترده، موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در یکی از محلات شهرستان ورامین شدند.
ناظری گفت: با حضور سه اکیپ از ماموران معاونت عملیات ویژه ناجا و اکیپی از ماموران انتظامی استان، پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نیروهای پلیس وارد مخفیگاه متهم شده و دو نفر را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف 9500گرم شیشه و مقادیری مواد مخدر سنتی به همراه یک قبضه سلاح کمری جنگی و تعداد 13 عدد گلوله شدند.
وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سیدحسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.