به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی در همایش شوراهای اسلامی شهرستان قدس افزود: موتور محرکه هر کشور و نظام سیاسی، دولت است، دولت برنامه ها و سیاست ها را راهبری، مدیریت و اجرا می کند.
وی اظهار کرد: اگر دولت تخریب شود، موتور محرکه نظام از کار می افتد اظهار کرد: نمی توان دم از خدمت به مردم و نظام زد و آنگاه دولت را نیز تضعیف و تخریب کرد.
رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: بین دولت و دیگر اجزای یک کشور و جامعه ارتباطی ارگانیک و جدانشدنی وجود دارد و به طور طبیعی ضعف و قوت هر بخش، ضعف و قوت بخش های دیگر را در پی خواهد داشت.
چاوشی با تاکید براینکه سلامت انتخابات و امنیت کشور در سایه مشارکت سیاسی و صیانت از ایران محقق می شود افزود: انتخاب آگاهانه مردم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، شهر و کشور را در آینده رونق می بخشد و کار را به دست کاردان می سپارد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اینکه امنیت نظم و اخلاق دو پایه اصلی انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری است تصریح کرد: فرد یا ملتی که در انتظار مصلح است خود باید اصلاح شده و اصلاح گر باشد.
وی افزود: انقلاب اسلامی امیدهای فراوانی را در دل های محرومان جهان برانگیخته و اگر می خواهیم عزت و سرافرازی ایران را همیشگی کنیم باید همه با هم متحد باشیم.
چاوشی گفت: امروز جمهوری اسلامی به مرتبه قابل قبولی از نظر اقتدار و اعتبار جهانی رسیده و برای صیانت از این اعتبار جهانی حضور مردم در کنار نظام سیاسی بسیار حائز اهمیت است.
معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه از جمله عوامل مهمی که مردم را در کنار نظام سیاسی قرار می دهد انتخابات است، افزود: مشارکت سیاسی مقوم بنیان های اقتدار ملی کشور است و بخش مهمی از آن در گرو تلاش و احساس مسئولیت یکایک مردم ایران است.
به گفته وی، هرچه به صفوف دوستداران انقلاب به خصوص از نسل جدید افزوده شود قوام انقلاب را بیشتر ضمانت خواهد کرد.
رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: وقتی مردم احساس کنند این انقلاب و نظام سیاسی برانگیخته از منافع ملی آنهاست، حتی برخی ناملایمات و سختی ها را به راحتی می توانند تحمل کنند.
به گفته وی، فرصت رقابت نامزدها برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی را قدر بدانیم و با پرهیز از تنگ نظری و برخوردهای نسنجیده، حلاوت یک جشن باشکوه ملی که می تواند بیانگر همبستگی ملت باشد را به آسیبی برای اعتبار بین المللی کشورمان تبدیل نکنیم.
رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه در انتخابات هم بازی برد - برد وجود دارد گفت: اگر همه در راستای استقرار دولتی توانمند و باکفایت تلاش کنند، نتیجه به نفع همه خواهد بود.
چاوشی تاکید کرد: جهل و تحجر و ناآگاهی بزرگترین خطر برای دین بلکه، دموکراسی و انتخابات است.
تهرام 1109**1625
خبرنگار: مجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.