به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز چهارشنبه در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد اظهار کرد: ترویج یأس و ناامیدی با روح انتظار در تضاد است و آنان که با کاشت بذر ناامیدی، حقوق مردم را زیر پا نهاده و به تضییع سرمایه های اجتماعی می پردازند نمی توانند خود را منتظر واقعی بدانند.
وی افزود:جهان اسلام به ویژه جامعه ایران اسلامی، برای تحقق و استقرار عدالت جهانی و حکومتی خدامحور که زمینه های کامل رشد و توسعه انسان را فراهم آورد، انتظاری همراه با با حرکت، پویایی، جنبش و جوش و زمینه ساز برای ظهور حضرت صاحب الزمان(ع) که منادی حق، عدالت، آزادی و از خود گذشتگی است را می کشند.
وی اظهار کرد: ملت سربلند ایران اسلامی که علم اسلام ناب محمدی(ص) را بر دوش کشیده و میراث دار شهدا هستند، با آگاهی، امیدواری، تدبیر، عقلانیت، مقاومت و دعا، بستر لازم برای تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) را فراهم می کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت : مهمترین اصل در برگزاری انتخابات ، افزایش حضور مردم در این رویداد مهم سیاسی است و هر چه ضریب مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، جامعه از خرد جمعی بیشتری برخوردار می شود و به معنای واقعی مهدویت و انتظار نیز نزدیک خواهیم شد.
فرماندار پیشوا گفت: برخی اوقات بداخلاقی هایی از جمله ترویج یأس و نا امیدی در جامعه که بدترین بیماری هویت است باعث می شود تا حقوق مردم تضییع شود ، عملی که با روح انتظار در تضاد واقعی است.
وی افزود : امید به ظهور با یأس و ناامیدی در تضاد است ، کسانی که تریبونی در دست دارند می باید با پرهیز از بداخلاقی در جامعه ، در مسیر نشاط ، دینداری و آموزه های دینی و اسلامی حرکت کنند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پیشوا از نمایندگان فرماندار و دیگر مجریان انتخابات خواست تا در نهایت بی طرفی، پرهیز از جانبداری، عمل به مرّ قانون و حرکت در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم را فراهم نمایند.
محمدی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به حساسیت انتخابات پیش رو و لزوم حضور گسترده مردم در آن تأکید داشته اند، لذا لازم است تا مردم با احساس مسئولیت و با حضوری آگاهانه، پررنگ و دشمن شکن در انتخابات پیش رو شرکت داشته باشند تا مهر تائید دیگری به پایبندی خود نسبت به نظام جمهوری اسلامی بزنند.
وی تکثرگرایی سیاسی را از مهمترین مشخصه های نظام مردم سالاری دینی اعلام کرد و افزود: در جمهوری اسلامی ایران، تکثر و تفکر به منظور پذیرش عقاید و علایق مختلف وجود دارد و هر چه انسان از عمق فکری بیشتری برخوردار باشد و احساس مسئولیت بیشتری کند ، به طور حتم در انتخاب خود کمتر دچار خطا و اشتباه خواهد شد.
وی تأکید کرد :انتخابات مترادف دقیق کلمه حق الناس است ، رویدادی که زمینه توسعه و رفاه عمومی جامعه را فراهم کرده و باعث تقویت ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، 29 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.