غلامرضا انصاری عصر سه شنبه در مراسم آغاز فعالیت رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با بیان اینکه ملت ایران دیگر به عقب بازنمی گردد گفت: ملت ایران دیگر تحمل مشکلاتی که در دولت های نهم و دهم دامن آنان را گرفت ندارند چرا که پوپولیسم کور و خشن آزادی های فردی، اجتماعی وحتی حیات زیستی آنان را گرفت.
وی گفت: امروز همان تفکر و روش با لباس های جدید و با شعارهای قدیمی مجددا بازگشته است اما مردم ایران دوباره گول آنان را نمی خورند.
انصاری با اشاره به مشکلات پوپولیسم برای کشورهای آمریکای مرکزی از جمله آرژانتین، برزیل و نیکاراگوئه از جمله بدهکار کردن این کشورها گفت: برخی از این کشورها امروز تورم 800 درصدی را تجربه کرده و به مرز ورشکستی کامل رسیده اند و ملت های آنان به مهاجرت روی آورده اند.
وی گفت: کشور ایران نیز در دوره 8 ساله دولت های نهم و دهم به رغم درآمد 700 میلیارد دلاری تورم و بیکاری را شاهد بود و بیکاری امروز نیز میراث گذشته است.
انصاری گفت: کسانی که مشکلات عدیده برای ملت درست کردند در ستادهای مروجان پوپولیسم هستند و با حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد علاوه بر تحمیل هزینه های گزاف سیاسی، کشور و ملت را از ثمرات مسافرت سالیانه 700 هزار نفر محروم کردند.
وی گفت: امروز این افراد کشور را به 4 و 96 درصد تقسیم می کنند در حالیکه انقلاب اسلامی برای این ایجاد شد که همه ملت ایران فارغ از دین، مذهب، رنگ و طایفه از یک حق مساوی برخوردار باشند.
انصاری گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و همه مردم ایران با حفظ وحدت ملی در مقابل رژیم ستمشاهی و پس از آن در دفاع مقدس ایستادگی کردند و موفق بودند.
وی عقلانیت، مدارا و منطق را شعار اصلی دکتر روحانی در انتخابات دوازدهم ذکر کرد و افزود: همه باید برای تداوم دولت وی تا سال 1400 بکوشیم.
انصاری با اشاره به انتخابات شورای شهر گفت: شورای شهر چهارم با ارائه دو لایحه مهم مدیریت یکپارچه شهری و درآمد پایدار شهری تلاش می کند تا اوضاع شهر تهران و کلانشهرها سامان یابد و در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.
وی گفت: بر اساس این طرح ها در شهرهای بالای 200 هزار نفر شهردار و شورای شهر توسط مردم انتخاب شده و در واقع شهردار دولت محلی و شورا پارلمان محلی خواهد شد و همه مسائل زیربنایی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در چارچوب درآمد پایدار اداره می شود.
انصاری گفت: مردم تهران باید با انتخاب شورای شهری یکدست شهر را از وضعیت نابسامان آن که امروز تبدیل به مخروبه ای شده است و ترافیک، اختلاس و هوای ناسالم در آن بیداد می کند نجات دهند.
مراسم آغاز به کار رسمی ستاد دکتر روحانی در شهرستان ری با حضور حیدری، علیجانی و زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، ولی الله شجاع پوریان، اسماعیل دوستی و غلامرضا انصاری اعضای شورای شهر تهران، جمعی از فعالان سیاسی شهرستان ری و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
6139
خبرنگار: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.