به گزارش ایرنا ، در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ورامین شامل 2 شهر ورامین و جواد آباد و روستاهای بخش مرکزی و جواد آباد 458 نفر ثبت نام کردند که در پنجمین دوره این انتخابات ، تعداد نامزدهای شورای اسلامی به 544 نفر رسید.
کل داوطلبین شورای شهر شامل 2 شهر ورامین و جوادآباد در دوره چهارم 129 بود که در دوره پنجم این تعداد به 196 نفر رسید.
تعداد داوطلبین شورای اسلامی روستا در 2 بخش مرکزی و جوادآباد 329 نفر بود که این تعداد در دوره پنجم به 348نفر افزایش یافت.
تعداد بانوانی که برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر در دوره چهارم ثبت نام کرده بودند 11 نفر بود که مشارکت بانوان در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر به 41 نفر افزایش یافت.
در چهارمین دوره شورای اسلامی در حوزه شهر ، 118 مرد ثبت نام کردند که این تعداد در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر به 155 نفر افزایش یافت.
تعداد بانوان متقاضی برای شرکت در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی روستاها در 2 بخش مرکزی و جواد آباد 24 نفر بود که این تعداد در پنجمین دوره به 28 نفر رسید.
در چهارمین دوره انتخابات شورا در حوزه روستایی ، 305 نفر مرد ثبت نام کردند که این تعداد در پنجمین دوره به 320 نفر افزایش یافت.
شورای شهر ورامین در پنجمین دوره 9 عضو و شورای شهر جواد آباد 5 عضو دارد.
انتخابات شورای اسلامی در 13 روستای بخش مرکزی و 41 روستای بخش جواد آباد برگزار می شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روزی با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.