به گزارش ایرنا، دکتر شهنام عرشی روز سه شنبه در نخستین جلسه شورای مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد اظهار کرد: استفاده از امکانات بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات تخصصی درمانی به مردم، نیازمند برخورداری از نیروهای متخصصی است که دانش آنان به روز باشد.
وی گفت: وظیفه اصلی ستاد معاونت بهداشتی، برنامه ریزی و سازماندهی، پایش و نظارت و آموزش پرسنل است که این مهم می تواند به ارتقاء کارکردهای این معاونت منجر شود.
عرشی، آموزش و بازآموزی کارکنان حوزه بهداشت را به عنوان یکی از وظایف اصلی حوزه ستاد معاونت بهداشتی اعلام کرد و افزود: به منظور ارتقای کارکردهای حوزه بهداشت و درمان، شیوه نامه آموزشی تدوین شده که آماده سازی آن بیش از شش ماه زمان برده و با بهره گیری از نظرات کارشناسان، به مناطق مختلف ابلاغ شده است.
وی گفت: این شیوه نامه ارزشیابی، محتوای آموزشی، نحوه برگزاری دوره های تخصصی، نحوه تدریس، فضای آموزشی، ارزشیابی و اهداف را شامل می شود.
وی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارکنان حوزه بهداشت باید با هدف دست یابی به پیشرفت های علمی صورت گیرد و در پایان کلیه شرکت کنندگان موظفند تا در آزمون نهایی شرکت کنند.
عرشی تصریح کرد: در صورتی که پرسنل موفق نشوند که در آزمون پایانی، نمره لازم را کسب کنند باید در جلسات بازآموزی مجدد شرکت کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی وجود مشکلات کیفی و کمی در شیوه آموزشی کارکنان را علت تدوین این شیوه نامه آموزشی اعلام کرد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.