به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی در همایش بزرگداشت هفته معلم شهرستان بهارستان افزود: آن تیمی که توانست با منطق انسانی و تکیه بر قوانین و مقررات بین ­المللی پذیرفته شده اثبات کند که استفاده صلح ­آمیز از انرژی هسته ­ای حق مسلم ایرانیان است، تیم دیپلماسی دولتی بود که مورد اعتماد مردم در سال 92 قرار گرفت.
وی اظهار کرد: بعضی از افراد می­ گویند هر دولتی بر سر کار بود همین کار را می­توانست انجام دهد، بله درست است عقلانیت هم این را حکم می­ کند ولی چرا در گذشته با وجود اجازه مذاکره از سوی مقام معظم رهبری، این امر محقق نمی­شد؟
رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: بیان این نکات هیچ تبلیغی برای هیچ کاندیدایی نیست، این موارد دستاوردهای بزرگ ملی نظام است، همچنان که در مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری، همه کاندیداها برغم انتقادی که داشتند اظهار کردند برجام و توافق هسته­ ای یک ضرورت ملی است.
چاوشی تاکید کرد: اینکه بخواهیم به خاطر مقاصد سیاسی و انگیزه­ های شخصی و گروهی به دستاوردهای نظام چوب حراج بزنیم و خدمات بزرگ نظام را نادیده بگیریم، این جفاکاری است.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از افراد معتقد است که برجام کار لازمی بوده، اما به منزله چکی است که باید نقد و وصول شود، تاکید کرد: این تصور که همه چیز مطلق و به صورت سیاه و سفید است معنا ندارد، تا پیش از آن، منطق حاکم بر گفت وگوی ما، آنقدر گیرا نبود که بتوانیم اتحاد قدرت­ های بزرگ را که آمریکا توانسته بود با خودش همراه و هم­دست کند، بشکنیم.
وی تصریح کرد: اما دولت یازدهم موفق شد در یک گفت وگوی برابر، آنها را سرجایشان بنشاند و اعتماد جهانی را جلب کند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران در این دوره توانست تحریم­ های ظالمانه ­ای را که به کشور تحمیل شده و نظام اقتصادی ما را در معرض مخاطره قرار داده بود را بشکند،
رییس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری طی روزهای اخیر چندین بار توصیه کردند که همه برای سرنوشت کشور در انتخابات حضور یابند، این حضور مردم بسیار اهمیت دارد.
چاوشی افزود: اگر ما در دنیا توانستیم بر موج ایران­ هراسی و اسلام­ هراسی لگام بزنیم و غربی­ های متجاوز را وادار به عقب­ نشینی کنیم و با منطق و گفت وگو در افکار بین­ المللی نفوذ پیدا کنیم به واسطه حضور پرشور و پررنگ ملت در انتخابات بود که پس از آن دولت توانست به واسطه پشتیبانی ملت حرف­ های خودش را بدون لکنت در مقابل بیگانگان بیان کند.
وی گفت: امروز هم تأکید ما بر حضور پرشور مردم در پای صندوق­ های رأی است، افرادی که دارای دانش و آگاهی هستند به توده ­های مردم متصل هستند، به آنها بگویند که در پای صندوق­ های رأی حاضر شوند و نسبت به مصالح کشورشان بی­ تفاوت نباشند.
به گفته چاوشی، حضور آگاهانه مردم در پای صندوق­ های رأی به طور قطع اتفاقات خوبی را برای آینده کشور رقم خواهد زد، فردای انتخابات، ایران در دنیا خواهد درخشید.
رییس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: هر شخصی را که اکثریت مردم ایران بر توانایی و صلاحیت او صحه بگذارند، مورد احترام ایران و جهان قرار خواهد گرفت.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در ادامه صحبت های خود با اشاره به ظرفیت های شهرستان بهارستان به عنوان یک سرمایه کلیدی برای استان گفت: مردم شریف و عزیزی که از اقصی نقاط کشور در این نقطه از پایتخت گرد آمده اند ارزش و منزلت زیادی برای دولت جمهوری اسلامی دارند. مردمی که در عین محرومیت پای نظام و کشورشان ایستاده اند و درخشیده اند.
چاوشی افزود: در اوج درآمدهای نفتی، کلنگ احداث بیمارستان امام حسین(ع) در این منطقه را به زمین زدند که به فراموشی سپرده شد تا این که در دوره دولت یازدهم با عزم و همت مسئولین این بیمارستان با وجود کمبود درآمدهای دولت افتتاح شد.
تهرام 9353**1625
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.