به گزارش ایرنا؛ ناصر محمودی فرد در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان دماوند اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده دولت در شهرستان مفتخرم که اعلام کنم بعد از گذشت چهار سال از عمر این دولت شاهد رشد چشمگیر کمی و کیفی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم که با داشتن عمر 20 ساله اداره فرهنگ و ارشاد دماوند نشانگر اهتمام دستگاه های دولتی به این حوزه است.
وی ادامه داد: افزایش موسسات فرهنگی چند منظوره و تک منظوره، کانون های تبلیغاتی، چاپخانه، انتشارات، آموزشگاه های تخصصص که با هدف تمرکز زدایی از تصدی گری بخش دولتی بر مقوله فرهنگ و هنر و واگذاری هنر به اهالی آن، نشان از نگاه ویژه دولت به خصوصی سازی است.
محمودی فرد بیان کرد: اعطای مجوز دو پایگاه خبری و سه نشریه مطبوعاتی، برپایی سه نمایشگاه کتاب شرق استان به میزبانی دماوند، دو نمایشگاه قرآنی، 10 کنسرت موسیقی، 20 اجرای تئاتر شهرستانی، برگزاری بیش از 40 گالری هنرهای تجسمی و... از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه فرهنگ در چهار سال گذشته در این شهرستان بوده است.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امروز با وجود کمبود شدید منابع مالی حدود یکهزار نفر هنرجو از شهرستان دماوند از افتخارات دستگاه اجرایی و فرهنگی شهرستان به شمار می رود.
وی به مطالبات اهالی فرهنگ و هنر در شهرستان اشاره کرد و گفت: احداث سالن چند منظوره بلک باکس، احداث بازارچه دائمی و نگارخانه فرهنگ و هنر شهرستان با هدف تولید آثار هنری بیشتر و ایجاد اشتغال و تجهیز و تعمیر مجتمع های فرهنگی و کتابخانه ها که تنها سرمایه های سخت افزاری فرهنگی هستند، اجرای آن نیازمند مساعدت وزیر ارشاد است.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.