دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری از 2 تا 5 خرداد ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، « فرداد دلیری» معاون و عضو هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در نشست خبری که امروز (دوشنبه) به همین مناسبت در محل هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد، گفت: ایدرو و شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت آلمان (مسه اشتوتگارت) اخیرا تفاهم نامه ای برای همکاری در برگزاری AMBIran20177 امضا کرده اند که در آن از ایدرو به عنوان شریک استراتژیک نام برده شده است.

وی بیان داشت: بی‌صبرانه منتظر ایفای نقشی موثر در موفقیت این رویداد هستیم که در 2 هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

در ادامه «برنارد مولر» نائب رئیس مسه اشتوتگارت افزود: نمایشگاه AMBIran2017 فقط در مدت یک سال موفق شده نسبت به دوره نخست، تعداد شرکت کنندگان خود را 2 برابر و فضای نمایشگاهی را سه برابر کند.

وی ابراز امیدواری کرد بیش از 6 هزار نفر از متخصصان صنعت از بخش‌های خودروسازی، تامین قطعات، ابزارسازی، قالب سازی و صنعت مهندسی مکانیک از این نمایشگاه دیدن کنند.

مولر ادامه داد: امروز به هدف 200 شرکت‌کننده از 18 کشور مهم صنعتی جهان رسیده‌ایم و آخرین ماشین آلات و فناوری روز جهانی در ابزار دقیق، گیره آلات، ابزار آلات فلزبری، ماشین آلات شکل دهی فلزات، سیستم های اندازه گیری و تضمین کیفیت و نیز جوشکاری، اتوماسیون و فناوری های هوشمند را به ایران آورده ایم.

همچنین «گرهارد هاین » مدیر بخش بازرگانی و آمار اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان نیز دراین نشست بیان کرد: سال گذشته، این صنعت در آلمان تولیدی به ارزش بیش از 15 میلیارد و 100 میلیون یورو در ماشین آلات و تجهیزات ابزار دقیق داشت.

وی افزود: از ابتدای سال 2016 بویژه در بخش‌های نفت و گاز، خودروسازی، فولاد و فناوری پزشکی شاهد تقاضای قابل توجهی برای ماشین ابزار از ایران بودیم.

هاین ادامه داد: آلمان بخش بزرگی از این تقاضا به ارزش33 میلیون و 600 هزار یورو را تامین کرد که رشدی 633 درصدی در مقایسه با سال 2015 داشت.

نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و صنایع فلزکاری AMBIran20177 در روزهای دوم تا پنجم خردادماه همه روزه ازساعت 10 تا 17 پذیرای بازدیدکنندگان متخصص خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.