به گزارش ایرنا سید شهاب الدین چاوشی روز شنبه در آیین تجلیل از معلمان شهرستان شمیرانات اظهار کرد: رهبر انقلاب همواره بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات تاکید دارند.
چاووشی تاکید کرد: میزان مشروعیت حکومت ها در دنیا به میزان مشارکت مردم بستگی دارد.
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: اگر می بینید ظریف(وزیر امور خارجه) در مقابل گردن کشان بین المللی قد علم می کند و در فرصتی برابر می تواند حرف های ملت ایران را با قاطعیت بزند و بیگانگان را وادار به پذیرش حق خود و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای کند، مرهون حضور مردم در پای صندوق های رای بوده است.
وی با اشاره به مساله انرژی هسته ای مطرح شده در مناظره اخیر نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: شاید برای برخی سئوال باشد و برخی از هموطنان از دستاورد مهم تاریخی غفلت کردند اما دیشب در مناظره اکثریت نامزدها اذعان داشتند که برجام ضرورت بود و هر دولتی باید همین راه را می رفت.
وی عنوان کرد: ما در برجام چیزی را از دست ندادیم و آنچه به دست آوردیم محصول عینی بود.
وی با اشاره به وضعیت دولت یازدهم از ابتدا تاکنون تاکید کرد: در گذشته برای صدور همان یک میلیون بشکه نفت مشکلاتی داشتیم.
وی افزود: مردم شب می خوابیدند و صبح می دیدند ارزش پول ملی به یک سوم تنزل پیدا کرده است.
وی گفت: به واسطه تدبیر دولت و تلاش تیم دیپلماسی که با اذن رهبری بود، امروز کشور از بن بست خارج شده و راه توسعه کشور گشوده شده است.
وی یادآور شد: دولت مدعی نیست که همه مشکلات را حل می کند چرا که مشکلات ناشی از سوء تدبیر به این سرعت رفع نخواهد شد.
وی با بیان اینکه اجرای بسیاری از پروژه ها زمان بر است، افزود: با وجود شرایط سختی که وجود داشت اما دولت گام هایی برای حقوق کارمندان و فرهنگیان برداشت.
وی با بیان اینکه دولت بدون هیاهو و تبلیغات و جنجال کارها را انجام داد، تصریح کرد: کمک های بلاعوضی که به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی داده می شد از ابتدای سال 96 سه برابر شد و اینها وظیفه جاری است و منتی بر کسی وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه دولت برای کم کردن فاصله ها و اصلاح امور تلاش می کند، اظهار کرد: دولت افزایش صادرات نفتی را به 2میلیون و هشتصد بشکه در روز رساند و از نظر بنیه دفاعی نیز در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار داریم.
وی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز ابراز امیدواری کرد: رجالی که در صحنه حضور دارند، منصفانه در چارچوب قانون و اخلاق رقابت کنند و مردم نیز به هرکس که صلاحیت دارد، رای خواهند داد.
وی گفت: مردم بار دیگر مشارکت حداکثری را رقم زده و کشور مسیر توسعه را بیش از پیش طی می کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهران/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.