به گزارش ایرنا ، شهرستان ورامین یکی از مناطق مهم و البته سیاسی استان تهران و کشور به حساب می رود که در تمامی تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه حضوری پیش گام بوده اند ، از قیام خونین 15 خرداد سال 42 تا فتنه 88 این مردم ورامین بودند که با حضور تأثیرگذار خود ، مناسبات سیاسی و اجتماعی را رقم زده اند.
تأثیرگذاری آرای مردم ورامین بر روی آرای سایر مناطق استان تهران باعث شده تا با وجود آن که مجموع واجدین شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به 100 هزار نفر نیز نرسد ولی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حساب ویژه ای بر روی این شهر باز کنند و با شیوه های مختلف تلاش کنند نظر مردم این شهرستان را به خود جلب کنند.
از میان 6 نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شامل سید مصطفی آقا میرسلیم ، اسحاق جهانگیری کوه شاهی ، حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی الساداتی ، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا ، طرفداران روحانی و رئیسی اقدام به راه اندازی ستاد تبلیغاتی کرده اند و چهار نامزد دیگر تا کنون اقدامی برای راه اندازی ستاد تبلیغاتی نکرده اند.
طرفداران حجج اسلام روحانی و رئیسی جلسات تبلیغاتی متعددی نیز برپا کرده و با دعوت از شخصیت ها و سخنرانان مختلف تلاش داشتند که نظر مردم را به سمت نامزد مورد نظر خود جلب کنند و برای دیگر نامزدها مانور قدرت ارائه کردند.
حضور حجت الاسلام پناهیان در یادواره شهدای مدافع حرم برای تبلیغ حجت الاسلام رئیسی و حجت الاسلام قدرت الله علیخانی معاون پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش طرفداران حجت الاسلام روحانی از جمله برنامه های ستادهای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در ورامین بود.
با وجود استقرار حزت مؤتلفه در شهرستان ورامین ، ستاد تبلیغاتی برای میرسلیم در ورامین راه اندازی نشده است.
با این که در فضای مجازی مسئول ستاد تبلیغاتی قالیباف در جنوب شرق تهران معرفی و کانال تلگرامی طرفداران این نامزد ریاست جمهوری در ورامین راه اندازی شده ولی تا کنون ستاد تبلیغاتی این نامزد ریاست جمهوری که در دوره قبل به این شهرستان سفر نیز کرد به فعالیت عملیاتی خود را آغاز کرده است.
در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، نصب پوستر بر روی در و دیوار کمتر از دوره های قبل دیده می شود و تنها طرفداران رئیسی اقدام به چسباندن پوستر بر روی جداول و حاشیه خیابان ها کرده اند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.