سیدشهاب الدین چاوشی شامگاه چهارشنبه همایش توجیهی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستای بوستان بهارستان افزود: 6 نفر رجل سیاسی مذهبی از سوی شورای نگهبان معرفی شده اند که در ستاد انتخابات استان همه این افراد از جایگاه یکسانی برخوردارند.
وی اظهارداشت : حق انتخاب و آزادی رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی تضمین شده است و رضایت مردم شرط صحت قدرت و کمال آن است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه هیچ یک از کاندیداها برای دیگری دشمن نیست ، تصریح کرد: یادمان باشد نباید همدیگر را تخریب کنیم.
رییس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: دموکراسی بر بستر آگاهی، مشروعیت بخش است و موج سواری بر جهل و بی خبری مردم، اغفال و طرح شعارهای نادرست و غیرعملی، مصداق غش در معامله است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: دولت یازدهم دولت محرومین و مستضعفین و دشمن محرومیت است.
چاوشی با اشاره به اینکه درشهرستان بهارستان، بیمارستانی که 12 سال پیش کلنگ آن زده شده بود در دوران نفت 120 دلاری به سرانجام نرسیده بود اما در این دولت با تمام فشارهای مالی تقدیم مردم این منطقه شد.
وی با بیان اینکه تحریم کمتر از جنگ تن به تن نبود اظهارداشت : دشمنان بنیان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه رفته بود تا مردم را در مقابل حاکمیت قرار بدهند اما دولت برآمده از حضور مردم در سال 92 با تدبیر این تحریم را شکست.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید براینکه با نقد رفتارها و عملکردها، به همدیگر کمک کنیم گفت : سیاه نمایی و دشمنی را کنار بگذاریم و رقابت های انتخاباتی برای رشد قدرت تشخیص جامعه است نه افزایش خصومت و کینه توزی ها.
خبرنگار: سید مجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.