مهدی حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابات بخش مرکزی دماوند اشاره و اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره گذشته دماوند به لطف خدا و با تلاش نیروهای ستاد انتخابات بدون حاشیه و با حضور پرشور برگزار شد و مردم نیز منتخب خود را برای نمایندگی به مجلس معرفی کردند.
وی ادامه داد: در این دوره نیز بر اساس برنامه وزارت کشور، از اواخر اسفندماه بحث انتخابات شوراهای شهر و روستا آغاز شده که مراحل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان در بخش مرکزی دماوند به اتمام رسیده است.
بخشدار مرکزی دماوند افزود: در این خصوص، 348 نفر برای عضویت در 44 روستای بخش مرکزی دماوند ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 2 نفر انصراف دادند و 22 نفر نیز از بانوان هستند که برای خدمت به روستاها اعلام آمادگی کرده‌اند.
حیدری تصریح کرد: در بررسی صلاحیت‌ها، 21 نفر موفق به گرفتن احراز صلاحیت از هیأت نظارت نشدند و مابقی تأیید صلاحیت خود را طی روزهای اخیر از بخشداری به صورت مکتوب دریافت کردند.
وی با بیان اینکه بخشداری مرکزی دماوند برترین بخشداری در سیستم وزارت کشور بود که هیأت اجرایی انتخابات خود را تشکیل داد، بیان کرد: در این خصوص برنامه‌ها به خوبی در حوزه روستایی بخش مرکزی دماوند انجام شد و 44 حوزه انتخاباتی در این بخش آماده برگزاری این حماسه بزرگ سیاسی است.
بخشدار مرکزی دماوند اضافه کرد: امیدواریم در 29 اردیبهشت‌ماه شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی در سراسر کشور باشیم و با انتخاب نمایندگان در شورا و رئیس‌جمهور منتخب برگ زرینی دیگر به افتخارات نظام و انقلاب افزوده شود.
شهرستان دماوند دارای پنج شهر دماوند، رودهن، آبسرد، کیلان و آبعلی و دو بخش مرکزی و رودهن است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.