به گزارش ایرنا، محسن علیجانی زمانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز حفظ منابع آبی بخاطر کمبود آن اهمیت زیادی دارد افزود: همه باید مراقب باشیم تا آب دوباره به چرخه مصرف بازگردد و دور ریز آن کاهش بیشتری پیدا کند.
وی گفت: کمیته مشترکی با حضور نمایندگان مردم تهران در مجلس، استانداری تهران، شهرداری تهران، مدیریت برنامه و بودجه و برخی نهادهای مرتبط برای ساماندهی 6 هزار هکتار بافت فرسوده شهر تهران، مسائل زیست محیطی، ساماندهی آسیب های اجتماعی و آب و فاضلاب تشکیل شده است.
علیجانی زمانی گفت: نمایندگان تهران برای رفع مشکلات حوزه های انتخابیه خود 10 موضوع محوری را در دستور کار دارند که در تلاش هستند تا پایان فعالیت مجلس دهم این موضوعات را به نتیجه نهایی برسانند.
وی نهایی کردن طرح متروی اسلامشهر، ساخت بیمارستان 7 تیر در شهرری، اجرای طرح بیمارستان دولتی در پردیس و ساخت بیمارستان میلاد جنوب تهران در فضایی 130 هزار متر مربعی را از جمله این موضوعات محوری ذکر کرد.
علیجانی زمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات در فضای سیاسی کشور گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات های ریاست جمهوری و شورای شهر منافع زیادی برای کشور و نظام دارد و این حضور امنیت ملی را تضمین می کند.
وی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید بدون تخریب یکدیگر و با رعایت اخلاق و فارغ از دو قطبی سازی انتخابات و تقسیم جامعه به شهری و روستایی، جبهه کفر و اسلام و 4درصدی و 96 درصدی که سم مهلکی برای جامعه است فقط برنامه های خود را تشریح کنند.
علیجانی زمانی با بیان اینکه این تقسیم بندی آحاد جامعه قطعا آسیب رسان است افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری نباید هجومی و تخریبی پیش رفته و شیرینی انتخابات را به تلخی تشتت های اجتماعی تبدیل کنند.
6139
انتشار دهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.