به گزارش روز سه شنبه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان قرچک، مسعود مرسلپور در مراسم توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه طرفداران کاندیداها از افترا و تهمت زدن به هم دوری کنند، گفت: کاندیداهای شوراهای شهر و روستا بدانند که تا 29 اردیبهشت ماه کمتر از 3 هفته دیگر باقی مانده است و بعد از انتخابات باید همه اختلاف ها کنار گذاشته شود تا بتوانیم مشکلات شهرستان را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه سلامتی انتخابات برای همه ما در اولویت است، افزود: پرهیز از رفتارهای غیرمتعارف غیر شرعی و غیر قانونی برای ما مهم است و قوه مجریه و مقامات دولتی مصمم به برگزاری انتخاباتی سالم هستند.
مرسلپور به انتشار برخی از شایعه ها طی چند روز اخیر در سطح شهرستان و فضای مجازی اشاره کرد و افزود: عده ای فکر می کنند که با تهمت و افترا و با ایجاد اختلاف و بر هم زدن نظم عمومی می توانند با موضوع های پوچ و بی اساس به اهداف خودشان برسند و متاسفانه گاهی اوقات به دیگران تهمت می زنند.
رئیس حوزه انتخابیه شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: در جلسات حزبی و ستادهای انتخاباتی برخی نامزدها، انواع تهمت ها به مردم و مسئولین نسبت داده می شود که جای بسی تاسف است.
مرسلپور افزود: متاسفانه شخصی در لباس روحانیت که منتسب به دولت قبل می باشد، تعداد 2 سالن ورزشی در اختیار ایشان بوده و هم اکنون بیش از 9 میلیون تومان به اداره ورزش و وجوانان بدهکار است و اداره ورزش و جوانان استان تهران و شهرستان پیگیری کرده که بدهی که حق بیت المال است از ایشان بگیرند که تا به امروز این مهم انجام نشده است.
فرماندار قرچک خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی اوقات نابخردان فکر می کنند که با تهمت و افترا و یاوه گویی با بر هم زدن نظم اجتماعی می توانند به نیت های شومشان برسند ونمی دانند که مردم ما هوشیار و با بصیرت هستند و به این تهمت ها و حرفهای دروغین اهمیت نمی دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.