به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز سه شنبه در سالن همایش های آموزش و پرورش جواد آباد برگزار شد ، دانش آموزان علاوه بر آشنایی به قوانین مربوط به انتخابات ، چگونگی حضور در حوزه های اخذ رأی را فرا گرفتند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین در این مراسم گفت : دانش آموزان رای اولی که برای نخستین بار در این رویداد مهم سیاسی حضور می یابند، جشن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفته و می توانند موجبات پرشور تر شدن جو انتخابات را فراهم کنند.
عباسعلی سعیدیان افزود : انتخاب و تعیین سرنوشت حق تمام افراد جامعه است و در این میان دانش آموزان رأی اولی که وارد بخش مهمی از زندگی خود می شوند، تأثیرگذاری خود را در آینده ایران اسلامی به اثبات می رسانند.
وی تأکید کرد: بی شک حضور نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی ، توطئه بدخواهان نظام در منصرف کردن مردم از حضور در صحنه انتخابات را خنثی کرده و آینده درخشان تری را نصیب ایران اسلامی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات نشانگر اقتدار و عزت ملی کشور ماست و دانش آموزان در این اقتدار سهم بزرگی دارند و توانسته اند تا در تصمیم گیری ها و تحولات کشور نقش سازنده ای ایفا کنند که نمونه آن را می توان در ایثارگری های آنان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرد.
رئیس ستاد انتخابات ورامین افزود: دانش آموزانی که در انتخابات پیش رو به سن تکلیف سیاسی رسیده اند می باید با شناخت و درک عمیق از اهمیت حضور ، در این رویداد مهم سیاسی شرکت کرده و زمینه مشارکت آحاد جامعه را در انتخابات فراهم کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ، 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.