به گزارش ایرنا، شعبانعلی رمضانیان روز سه شنبه در آئین تجدید میثاق فرهنگیان و معلمان بسیجی با آرمان های والای امام راحل(ره) گفت: نگاه مسئولان به آموزش و پرورش و جایگاه معلم باید از حالت تاکتیکی خارج شود چرا که آموزش نسل جدید کشور و سرنوشت نظام بدست معلمان است.
وی با تاکید بر اینکه باید اقتصاد آموزش و پرورش کشور از حالت رکود و بن بست خارج شود اظهار داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری باید در دولت آینده توجه ویژه ای به معیشت معلمان داشته باشند تا این قشر تاثیرگذار در سرنوشت کشور به شان و مقام اصلی خود در جامعه دست پیدا کند و با انگیزه بیشتری به تربیت نسل جوان کشور اهتمام بورزند.
وی با بیان اینکه متاسفانه امروز بیش از 98 درصد بودجه آموزش و پرورش کشور صرف حقوق معلمان می شود و برای تحقیق و توسعه بودجه ای نمی ماند خاطرنشان کرد: امروز نظام آموزش و پرورش کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به برنامه های بلند مدت و طرح های نوین دارد تا نظام اسلامی را در ریل پیشرفت و توسعه قرار دهد.
رمضانیان تاکید کرد: شان و منزلت اقتصادی معلمان و فرهنگیان نباید با عناوینی مانند کمبود بودجه و نداشتن نقدینگی دولت تحقیر شود و زمینه سوء استفاده از این قشر معظم در جامعه پدید آید.
وی با بیان اینکه اختلاس در هر زمینه ای کار ناپسند و زشتی است عنوان داشت: اختلاس در نهاد آموزش و پرورش کشور از سایر نقاط بسیار دردناک تر است زیرا که این نهاد متولی اصلی آموزش و تربیت نسل جوان کشور است.
رمضانیان خاطر نشان کرد: مسئولان جدید کشور باید متعهد شوند که بخش آموزش و پرورش کشور را به مقصود و آرمان امام خمینی(ره) نزدیک نمایند.
وی اظهار داشت: معلمان و فرهنگیان کشور با حضور گسترده و پر شور خود در پای صندوق های رای قدرت نظام اسلامی را در چشم دشمنان بالا خواهند برد تا هر گونه توطئه و تهدید دشمنان نظام و اسلام از سر کشور کم شود.
آئین تجدید میثاق فرهنگیان و معلمان بسیجی روز سه شنبه با حضور فیض سرپرست معاونت پرورشی وزارت آموزش وپرورش، محمدیان معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پروش، رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، بذر افشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و جمعی از معلمان در حرم مطهر امام راحل(ره) برگزار شد.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.