به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محمد بنی حسن افزود: ویژه برنامه‌های روز جهانی تئاتر و گرافیک در ایوان انتظار در حال برگزاری است و همچنین شهروندانی که از این پلازا گذر می کنند می توانند امروز (دوشنبه) از مشاوره رایگان پزشکی استفاده کنند.
وی بیان کرد:‌ علاقه‌مندان به هنر تئاتر تا 14 اردیبهشت ماه در ساعت 17 می‌توانند با حضور در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) شاهد اجرای نمایش هایی با موضوع آسیب های اجتماعی باشند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه این نمایش ها به مناسبت روز جهانی تئاتر اجرا می شوند افزود: چهاردهمین جشن خانه تئاتر نیز در این ایام در ایوان انتظار میدان ولیعصر برگزار می‌شود.
بنی حسن خاطرنشان کرد: ایوان انتظار این هفته میزبان نمایشگاه عکسی از اجرای 30 تئاتر منتخب نیز هست.

**برپایی نمایشگاه پوستر با عنوان «انسان سودمندی و زمین»
وی در ادامه از برپایی یک نمایشگاه به مناسبت روز جهانی گرافیک خبر داد و گفت: 13 اردیبهشت ماه نمایشگاه پوسترها با عنوان «انسان سودمندی و زمین» در ایوان انتظار افتتاح می‌شود، این نمایشگاه به منظور بهره‌مندی مردم از آثار هنرمندان خلاق و طرح‌های نو و بدیع و با مشارکت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برپا می‌شود.
بنی حسن تصریح کرد: 314 اثر داخلی و 60 اثر از کشور چین در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

**مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار میدان ولی عصر (عج) با بررسی اصالت کالا و تشخیص کالای اصل از قاچاق شامل دارو، خوراکی، آشامیدنی،‌ آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی مشاوره برپا شده است.
وی هدف این کار را توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و دانش سلامت مردم با تاکید بر افزایش سلامت جسمانی شهروندان عنوان کرد و افزود: این برنامه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت در بخش‌های مختلف برگزار می شود.
بنی حسن تصریح کرد: در این برنامه هم چنین مشاوره روانشناسی و روانپزشکی با کمک هیات‌ علمی بیمارستان روزبه و ارائه راهکارهای مقابله با مواردی مانند اضطراب و افسردگی در کنار غربالگری قند و فشار خون توسط کارشناسان انجام می شود.
وی با بیان اینکه در زمینه امور تربیت بدنی و توانبخشی نیز کارشناسان امور تربیت‌بدنی مشاوره در خصوص انجام حرکات ورزشی مناسب افرادی که مشکل حرکتی و ذهنی دارند را به شهروندان ارائه خواهند کرد افزود: پایگاه مشاوره رایگان پزشکی در ایوان انتظار روز 11 اردیبهشت از ساعت 8 صبح لغایت 16 انجام می شود.
خبرنگار‌: سیدجواد آل داود - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7243//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.