عباسعلی سعیدیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرفداران نامزدهای انتخابات می بایست از فرصت مغتنم تبلیغات به منظور بیان توان و ظرفیت نامز موردنظر خود استفاده کنند تا مردم بیش از پیش دیدگاه این افراد را بشناسند.
وی اظهار کرد: تخریب و توهین به نامزدهای انتخاباتی در آموزه های دینی مردم ایران جایی ندارد و رهبر معظم انقلاب نیزهمواره افراد را از این عمل ناپسند نهی کرده اند.
وی تصریح کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها در شرایط حساس کنونی ضروری است و باعث می شود تا مردم به دور از هیاهوهای تبلیغاتی ، به شناخت کامل تری از افراد رسیده و با مشارکت حداکثری در انتخابات حضور پیدا کنند.
سعیدیان گفت: ملاک رفتار تمامی افراد در جریان برگزاری انتخابات ، عمل به قانون است و مردم ، مسئولان اجرایی ، نامزدها و طرفداران آن ها می باید با عمل به قانون ، زمینه برگزاری انتخاباتی با شکوه را فراهم کنند.
وی افزود : مسئولان ستاد تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری که تا کنون در سطح شهرستان ورامین فعالیت خود را آغاز کرده اند می بایست نسبت به رفتارهای تبلیغاتی صورت گرفته در این ستادها نظارت داشته و در صورت مشاهده رفتار خلاف قانونی ، با آن برخورد کنند.
رئیس ستاد انتخابات ورامین افزود : نصب پوستر و بنرهای نامزدهای ریاست جمهوری تنها مقابل ستادهای تبلیغاتی امکانپذیر است و افراد می باید از نصب آن بر روی تیرهای چراغ برق و درخت خودداری کنند.
وی گفت : بهتر است که شهرداری اماکنی را برای نصبت پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهرستان تعبیه کند تا طرفداران نامزدها ، از این اماکن برای نصب اقلام تبلیغاتی استفاده کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سیدحسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.