محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در همایش جامعه ورزشی ورامین که در سالن همایش های فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهرستان ورامین از ظرفیت بالایی در ورزش های قهرمانی و همگانی برخوردار است که توجه به هر یک از این ظرفیت ها می تواند ورامین را بین16 شهرستان استان تهران به مقام اول در ورزش قهرمانی برساند.
وی اظهار کرد: جوانان شهرستان ورامین با امکانات محدود و با تلاش و همت خویش موفق شده اند به مقام های قهرمانی در سطح کشور و میادین بین المللی دست یابند و یقینا این افراد با توجه بیشتر می توانند افتخارات بیشتری را برای کشور به دست آورند.
وی بیان کرد: ورامین با کمبود شدید امکانات ورزشی مواجه است و اماکنی نظیر استخرهای این شهرستان نیز اوقافی می باشد.
وی تصریح کرد: ورزش شهرستان ورامین نیاز به ساماندهی دارد و به این منظور می باید سامانه جامع اطلاعات ورزشکاران تهیه شود تا از طریق الکترونیک ، تمامی هیئت های ورزشی با یکدیگر در ارتباط بوده و اطلاعات مربوط به ورزشکاران قهرمان را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
فرماندار ورامین بیان کرد: تمامی هیئت های ورزشی می باید با برنامه مدون و قابل اجرا نسبت به فعالیت های ورزشی اقدام کرده و طرح های خود را به اداره ورزش و جوانان ارائه کنند.
وی با اشاره به تشکیل شورای ورزش در شهرستان ورامین گفت : همه افراد می باید با همت و تلاش ، پیگیر مطالبات خود باشند و می باید با بهره گیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی ، اسپانسرها و خیرّین که در حوزه های آموزش و پرورش و بهداشت و درمان موفقیت های بسیاری را به همراه داشته اند ، زمینه رشد و تعالی حوزه ورزش را فراهم کرد.
یوسفی با اشاره به فعالیت های مسئولان در شهرستان ورامین گفت : شهرستان ورامین از مشکلاتی در حوزه بهداشت و درمان رنج می برد که دولت به منظور احداث بیمارستانی جدید در شهرستان اعتباری 80 میلیارد ریالی را اختصاص داده و هم اکنون زمین این طرح نیز تهیه شده است.
وی بیان کرد: اجرای 36 کیلومتر خط انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران به دشت ورامین و اجرای چهار پل روگذر و زیرگذر به منظور تکمیل پروژه قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار از جمله اقداماتی است که در سال گذشته در شهرستان ورامین در حال انجام است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.