فاطمه رهبر در آیین افتتاح ساختمان جدید نقاهتگاه شرق تهران(منطقه 15) به خبرنگار ایرنا افزود: هدف از تشکیل این نقاهتگاهها در کشور پذیرایی از خانواده های تحت پوشش این نهاد است.
وی با اشاره به اینکه شرایط و کیفیت پذیرایی در نقاهتگاههای استان تهران در شرایط مطلوبی برخوردار است گفت: ظرفیت خوب پایتخت توانسته پذیرای بسیاری از مهمانان و مددجویان کمیته امداد باشد.
رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد ادامه داد: در دوران بیماری نیز مددجویان برای بهبود مداوا خود در سایر استان ها می توانند از خدمات این مراکز اقامتی بهره لازم را ببرند.
رهبر گفت: با آغاز به کار این مجتمع جدید می توان از ابتدای خرداد ماه سالجاری روزانه 53 مددجو برای درمان و بهبود بهتر خود در تهران از این مرکز استفاده کنند.
وی تصریح کرد: امیدواریم با رویکرد جدید بتوان شاهد پذیرایی بهتر در ارائه خدمات به مددجویان باشیم.
**ساماندهی افزون بر 23 هزار نفر ازبیماران در نقاهتگاههای تهران
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ره) استان تهران گفت: 23 هزار و 197 نفر از بیماران کمیته امداد کشور برای ادامه معالجات در سال گذشته در مراکز اقامتی استان تهران پذیرایی شدند.
حسین ولیئی افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده در سال گذشته برای فراهم شدن امکانات رفاهی, پذیرایی و ایاب و ذهاب برای مددجویان افزون بر 800 میلیون تومان هزینه شد.
وی ادامه داد: در سالجاری پیش بینی می شود که 25 هزار مددجو این نهاد برای ادامه مداوا در مراکز اقامتگاهی تهران پذیرایی شوند.
به گفته وی در سالجاری اعتبار پذیرایی, اقامت و ایاب و ذهاب برای مددجویان یک میلیارد تومان در نظر گرفته خواهد شد.
ولیئی به مرکز جدید اقامتی در کمیته امداد منطقه 15 اشاره کرد و گفت: این طرح در 2 فاز و در ساختمانی در هشت طبقه با ظرفیت 106 تخت ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه این طرح با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان انجام می شود ادامه داد: در فاز نخست این طرح 150 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و امکانات 53 تخت این مرکز هزینه شد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطر نشان کرد: فاز دوم این طرح در آینده نزدیک انجام خواهد شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار : امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام: 7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.