به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : شرکت در انتخابات ، تکلیفی الهی است و همه افراد وظیفه دارند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
وی بیان کرد: بی تفاوتی جامعه نسبت به شرکت در انتخابات باعث تکرار مشروطه می شود ، روشنفکران متعهد اگر وارد میدن نشده و دلسوزان نظام در حاشیه قرار گیرند ، کشور به دست افراد ناصالح افتاده و مسیر انقلاب منحرف می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت : تک تک آراء مردم که به داخل صندوق های اخذ رأی ریخته می شود در اصل رأی به اصل نظام است و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش مستحکم می کند.
محمودی بیان کرد: کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی به وحدت ، همدلی ، آرامش و ایجاد روحیه امید نیاز دارد و همه افراد وظیفه دارند تا زمینه این مهم را فراهم کنند.
وی تأکیدکرد: در جریان برگزاری تبلیغات انتخابات نباید از ارگان هایی نظیر آموزش و پرورش سوء استفاده کرد، باید با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، فرصت برای تمامی افراد فراهم شود تا نظرات خود را ارائه کنند.
امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: این که در جلسه ای اظهار شود که در 35 سال گذشته هیچ کاری در ورامین انجام نشده در اصل تضعیف نمودن اصل نظام است ، برای دفاع از دولت نباید عملکرد گذشتگان را زیرسئوال برد.
وی گفت : در طول 35 سال گذشته ،16 سال آن را دولت های اصلاحات و کارگزاران بوده اند که اگر کاری نیز انجام نشده ، آنان نیز تقصیر دارند.
محمودی گفت : افرادی که در اظهار نظر خود این گونه اعلام می کنند که در ورامین کاری انجام نشده باید بدانند که ورامین با وجود آن که در کنار پایتخت قرار داشت از هر گونه امکانات از جمله راه ،بیمارستان و آب و برق روستایی بی بهره بود ولی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این امکانات هم اکنون در شهرستان مستقر شده است.
امام جمعه موقت ورامین با اشاره به هفته سلامت گفت : مسئله سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، هر چند که به منظور تأمین سلامت مردم گام های موثری برداشه شده ولی می باید تلاش بیشتری برای توسعه و گسترش سلامت در جامعه صورت گیرد.
وی با تسلیت شهادت مرزبانان در حادثه تروریستی میرجاوه از مسئولان نظام خواست تا با اقتدار با این جنایت برخورد کرده و اجازه ندهند تا مزدوران استکبار به عزت و صلابت ملت ایران خدشه وارد کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.