سید جمال جلیلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با هماهنگی هیئت های اجرایی انتخابات، بررسی نیازهای شهرستان و وضعیت انتخابات در دوره های گذشته ، 80 شعبه اخذ رأی برای برگزاری دو انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت امسال در این شهرستان تعیین شده است.
وی افزود: از مجموع شعب اخذ رای پیش بینی شده در شهرستان پیشوا ، یک شعبه سیار و بقیه ثابت است.
جلیلی اظهار کرد: از مجموع 80 شعبه اخذ رأی ، 40 شعبه ثابت در شهر پیشوا، 16 شعبه ثابت برای روستاهای بخش مرکزی و 23 شعبه ثابت و یک شعبه سیار برای بخش جلیل آباد تعیین شده است.
وی اظهار کرد: روند اجرایی انتخابات طبق زمان بندی و با رعایت آیین نامه های اجرایی قانون انتخابات در نهایت دقت و رعایت قوانین اجرا می شود و مجریان انتخابات با تمام تلاش از آراء مردم صیانت می کنند.
جلیلی تصریح کرد: بر اساس قانون، انتخابات شوراها در شهرهایی که دارای 7 یا 9 عضو هستند به صورت الکترونیکی برگزار می شود و انتخابات شورای شهر پیشوا نیز به دلیل برخورداری از هفت عضو به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.
وی گفت: به منظور آشنایی مردم با نحوه کار با دستگاه های الکترونیک اخذ رأی ، در 10 نقطه از شهر پیشوا از جمله فرمانداری ، شهرداری ، هلال احمر ، آموزش و پرورش ، جهاد کشاورزی ، پست ، ثبت اسناد ، حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) و مصلای نماز جمعه دستگاه های الکترونیک اخذ رأی مستقر شده و تا پیش از 29 اردیبهشت ، آموزش های لازم به شهروندان ارائه شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.