سیدجلال ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 2:25 بامداد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به پل شهید محلاتی به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 117 آتش نشانی شهر تهران به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: یک دستگاه کامیونت حامل بار ضایعات پلاستیک به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با بلوک های نیوجرسی واژگون شد.
ملکی با بیان اینکه به هنگام حضور آتش نشانان راننده کامیونت در محل حضور نداشت گفت: به دلیل بی احتیاطی 9 کارگر افغان در قسمت بار کامیونت بودند که پس از واژگونی هر 9 کارگر به بیرون این خودرو پرت شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه برخی از کارگران دچار مصدومیت شدید شده بودند خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس هر 9 کارگر را به مراکز درمانی منتقل کردند.
وی یادآور شد: کمی جلوتر از محل حادثه نیز یک دستگاه کمپرسی نیز برای اینکه با کامیونت واژگون شده برخورد نکند با بلوک های نیوجرسی برخورد کرد که البته این حادثه مصدومی برجا نگذاشت.
ملکی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی لازم با استفاده از جرثقیل سنگین هر 2 خودروی کامیونت و کمپرسی را به حالت اولیه برگرداندند و در ساعت 4:45 بامداد به این عملیات پایان دادند.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7243/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.