به گزارش خبرنگار ایرنا، سید شهاب الدین چاوشی عصر دوشنبه در نشست هیات های بازرسی انتخابات استان تهران که در استانداری برگزار شد، افزود: این مساله به خصوص برای بازرسان و ناظران شورای نگهبان که بر حسن جریان امور نظارت می‌کنند بسیار اهمیت دارد.
وی افزود: در انتخابات پیش رو 6 هزار و 200 شعبه اخذ رای در سراسر استان تهران داریم و به همین دلیل حضور کمی و کیفی بازرسان را می طلبد زیرا اگر در سلامت انتخابات خدشه ای ایجاد شود، موجب نگرانی خواهد شد.
چاوشی اضافه کرد: اگر مر قانون اجرا شود و همه ملتزم به قانون باشیم، مشکلی ایجاد نمی شود.
وی عنوان کرد: سلایق شخصی خود را نباید در انتخابات دخالت دهیم و لازم است که مردم اعتماد کنند که ما ناظرانی امین هستیم.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بازرسان باید ما را از نقاط ضعف مطلع کنند و باید از درون نظارت را جدی بگیریم قبل از آنکه از بیرون به ما تذکر دهند.
چاوشی بیان کرد: باید به گونه ای تلاش شود که اخلاق و اعتقادات جامعه در معرض پایمال شدن قرار نگیرد و سعی کنیم انتخابات در شان جمهوری اسلامی برگزار شود.
معاون استاندار تهران گفت: انتخابات 94 با وجود رفتارهای سیاسی نه چندان مطلوب، خوب برگزار شد و حتی در تهران و در برخی شهرستان ها حتی یک گزارش مستدل نداشتیم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: یحیی معماری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6539/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.