به گزارش ایرنا، سیدحسین هاشمی روز دوشنبه در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران که با حضور جمعی از مقامات در سالن اجلاس سران برگزار شد افزود: آنچه موجب عزتمندی و قدرت دیپلماسی ایران در عرصه جهانی شده، حضور حداکثری و باشکوه مردم در انتخابات است.
وی در ادامه با اشاره به ارزش های والای کار ‌خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز مصداق عینی واگذاری امور به مردم هستند که در کنار دولت به شکل مطلوبی اقدام می کنند.
استاندار تهران با بیان اینکه به کمک خیرین در بسیاری از نقاط و مناطق محروم شاهد ساخت و پیشرفت مدارس هستیم تاکید کرد: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم در تهران به عنوان پایتخت و پیشانی کشور شاهد فعالیت مدارس سه شیفته و مشکلات زیادی در تامین فضای آموزشی مسکن مهر پردیس و پرند بودیم که در حال حاضر بسیاری از این مشکلات حل شده است.
هاشمی افزود:‌ خیرین مدرسه ساز با نگاهی که به تامین فضای آموزشی کشور دارند تهران را فراموش نکرده و آن را در اولویت قرار دهند تا شرایطی فراهم نشود که دانش آموزان نگران فضای آموزشی و والدین آنها به فکر فرسودگی ساختمان مدارس فرزندان خود باشند.
وی با اشاره به اینکه در استان تهران تعداد مدارسی که نیازمند نوسازی و بازسازی هستند زیاد است تصریح کرد: از خیرین مدرسه ساز انتظار داریم در کنار مسئولان دولتی نیاز پایتخت را از کمبودهای آموزشی رفع کنند.
به گزارش ایرنا، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران امروز(دوشنبه) با حضور فخرالدین احمدی دانش آشیانی وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، محمد تقی نظر پور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان تهران با حضور یک هزار و 500 نفر از خیرین مدرسه ساز در سالن اجلاس سران برگزار شد.
در این مراسم از 34 خیر مدرسه ساز با اهدای تندیس ویژه جشنواره تجلیل شد.
همچنین در این مراسم، تفاهم نامه همکاری میان وزارت آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز کشور امضاء شد.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243*81625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.