به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل درمان استان تهران، علی اصغر بیات در نخستین نشست کمیسیون نظارت بر امر درمان استان تهران افزود: در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان تهران اتفاقات بسیار خوبی افتاده که طی ١٠ سال گذشته بی نظیر بوده است.
وی با تاکید براینکه همه تشکلهای بازنشستگی و کارگری، شوراها و کارفرماها با مجموعه بزرگ سازمان تامین اجتماعی همکاری بسیار خوبی داشته اند اظهار کرد: تلاش های این تشکل ها و مدیران ارشد سازمان و رایزنی های فراوان اجازه نداد که بخش درمان از بدنه سازمان تامین اجتماعی جدا شود.
بیات با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: باید با حضور فعال خود در پای صندق های رای، برگ زرین دیگری را برای کشورمان و بویژه سازمان تامین اجتماعی رقم زنیم.
مدیر کل درمان استان تهران نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه طی ٥٠ سال اخیر سازمان تامین اجتماعی اتفاتی را برای اولین بار تجربه کرد گفت: برای نخستین بار معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی احیاء شد و موسسه عالی پژوهش شکل گرفت و بحث حذف دفترچه برای اولین بار در کشور در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد.
محمدتقی خسروانی مقدم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال را بر مبنای اقتصاد مقاومتی و با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال نام گذاری فرمودند خاطرنشان کرد: استفاده از تولید داخلی باعث ایجاد کار و اشتغال در جامعه می شود و به همان اندازه که مردم هر کشور به مصرف کالای داخلی توجه داشته باشند، به همان میزان کار و اشتغال بیشتری در جامعه به وجود خواهد آمد.
وی به ارتقاء دستگاه های رادیولوژی اشاره کرد و افزود: بحث دستگاه شتاب دهنده بیمارستان شهید دکتر فیاض بخش در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به شهروندان، بیمه شدگان و بیماران کار بسیار بزرگی بود.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.