به گزارش ایرنا ، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در همایش مدیران مدارس ورامین که در دبیرستان نمونه امیرالمومنین (ع) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در بررسی علل پیشرفت کشورهای برخوردار مشخص می شود که وسعت ، جمعیت و منابع طبیعی به اندازه رعایت اخلاق و احترام به قانون نتوانسته به این پیشرفت ها کمک کند و مردم و مسئولان این کشورها بیش از همه به قانون تمکین دارند.
وی افزود : پرهیز از دروغ گویی و داشتن صداقت در رفتار و گفتار یکی دیگر از عواملی است که می تواند بستر پیشرفت و توسعه جامعه را فراهم کند .
وی بیان کرد: مردم باید هر گروه و جریانی را که حتی یک دروغ به آن ها گفته اند را از دایره ذهن خود خارج سازند تا آن ها بدانند که با توسل به دروغ نمی توانند به اهداف فردی و گروهی خود دست یابند.
یوسفی با بیان این که دولت یازدهم ، اساس کار خود را بر پایه صداقت و درستی بنا نهاده اظهار کرد: دولت تلاش داشته تا با بیان صادقانه امور ، مشکلات و موانع موجود به مردم ، آنان را در جریان کار قرار داده و با بهره گیری از توان ، ظرفیت و همراهی آن ها ، مسائل را برطرف کند.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف گفت : یکی از مهمترین دستاوردهای دولت در حوزه روابط بین الملل این است که دولت با صداقت رفتاری خود موفق شد تا اتحاد بین المللی علیه ایران را در هم شکست ، اتحادی که باعث شده بود که کشور به انزوا کشیده شود.
نماینده دولت در ورامین افزود : هر چند که ممکن است در جریان اجرای سیاست های حوزه بین الملل ، مشکلات و اشتباهاتی نیز وجود داشته باشد ولی دولت موفق شد پروژه عظیم ایران هراسی را که دشمنان قسم خورده نظام طراحی کرده بودند در هم شکند.
وی با اشاره به این که استکبار ستیزی اصل مسلم نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران بر اساس استکبار ستیزی بنا شده و دولت یازدهم نیز تلاش دارد تا با توجه به این اصل مهم ، اهداف والای نظام را در جامعه محقق کند.
یوسفی همچنین با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه شهرستان ورامین گفت : سرمایه گذاری 157 میلیاردی دولت در انتقال 9 متر مکعب آب از پساب تصفیه خانه جنوب تهران به دشت ورامین که مبلغ 18 میلیارد آن به پیمانکار تحویل شده یکی از مهمترین پروژه های دولت در شهرستان ورامین است.
وی بیان کرد: پروژه زیر گذر 15 خرداد 70 میلیارد تومان ، پل روگذر امام رضا (ع) ، 25 میلیارد تومان و هر یک از زیرگذرهای باغ صالح و موسی آباد 10 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.
وی افزود : به منظور احداث ایستگاه راه آهن ورامین که از بخش های کامل تجاری ، خدماتی و درمانی برخوردار خواهد بود دولت یکصد میلیارد تومان بودجه اختصاص داده است.
فرماندار ورامین همچنین از تصویب 80 میلیارد تومان بودجه برای احداث بیمارستان ورامین ، 42 میلیارد تومان برای اجرای پروژه تعریض جاده ورامین – آبباریک و اجرای پروژه مهم و استراتژیک آبیک – چرمشهر به عنوان دیگر دستاوردهای دولت در حوزه شهرستان ورامین یاد کرد.
وی همچنین از احداث نیروگاه 100 مگاواتی سولار ( انرژی خورشیدی) در بخش جواد آباد ورامین خبر داد.
یوسفی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه گفت : تمامی مشکلات امروز جامعه به دلیل بی توجهی به آموزش و پرورش و مسائل این نهاد مقدس است.
وی تأکید کرد: هزینه کردن در حوزه آموزش و پرورش ، سرمایه گذاری عظیمی است که به همان میزان برگشت خواهد داشت.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.