به گزارش ایرنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات فرمانداری تهران، محمدرضا بادامچی روز شنبه گفت: نظارت بر پرونده داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در هیات نظارت شهرستان به پایان رسید و نتایج آن به هیات اجرایی شهرستان ارسال شد و از امروز (دوم اردیبهشت) توسط فرمانداری تهران به اطلاع داوطلبان می رسد.
بادامچی افزود: داوطلبان می‌تواند اعتراض خود را در زمان تعیین شده تا ششم اردیبهشت به هیات نظارت استان ارایه کنند تا بررسی مجدد شود.
وی تصریح کرد: تمامی تلاش هیات نظارت بر رعایت حقوق داوطلبان بوده است تا در نهایت انتخاباتی مقبول و با حضور پر شکوه مردم برگزار شود.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر تهران، ری و تجریش در خصوص میزان تحصیلات داوطلبان و گروه‌های سنی داوطلبان حضور در شورای شهر، گفت: در پنجمین انتخابات شورای شهر تهران تعداد داوطلبان نزدیک به دو برابر نسبت به دوره قبل افزایش یافته است، به طوری که از تعداد نزدیک به 3 هزار پرونده مورد بررسی درهیات نظارت، داوطلبان با تخصص‌های متنوع و تحصیلات عالی وجود داشتند.
وی با اشاره به اینکه 10 درصد داوطلبان از استادان دانشگاه ها و 45 درصد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد هستند اظهارکرد: گروه سنی داوطلبان بین 30 تا 45 سال بوده که حدود 80 درصد آن‌ها آقایان و 20 درصد خانم‌ها هستند و همچنین 23 درصد از داوطلبان از ایثارگران می‌باشند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.