قاسم علی عسگری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره های ورزشی شهرداری تهران از پنجم فرودین ماه در سطح مناطق 22 گانه پایتخت آغاز شده است.
وی همچنین به آیین افتتاحیه فعالیت های ورزشی محلات منطقه 22 اشاره کرد و گفت: آیین افتتاح فعالیت های ورزشی محلات منطقه 22 با حضور رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، قائم مقام و برخی معاونان و مدیران سازمان ورزش، شهردار منطقه 22 و پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی برگزار شد.
علی عسگری ادامه داد: فعالیت های ورزشی محلات در 2 بخش رقابتی و تفریحات ورزشی نیز هر ساله با هدف ترویج، توسعه و فرهنگسازی ورزش همگانی و تشویق شهروندان به شرکت در فعالیت های ورزشی برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 300 مجموعه ورزشی آبی و غیرآبی، 53 مجموعه الزهرا (س) به همراه مجموعه شهربانو ویژه بانوان در شهر تهران با نظارت سازمان ورزش و مناطق 22گانه به شهروندان خدمات ارائه می دهند.
وی به جشنواره ورزشی و تفریحی خانوادگی پهنه در سطح چهار منطقه شمال شرق، شمال غرب ، جنوب شرق و جنوب غرب تهران اشاره کرد و گفت: در این جشنواره ورزشی و تفریحی که به مدت 10روز (20تا 30فرودین ماه)، شهروندان و خانواده های تهرانی در 200نوع فعالیت ورزشی شرکت کردند.
علی عسگری گفت: همچنین به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، جشنواره تفریحی و ورزشی از 12 تا 22 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:‌موسی فعالیان
تهرام/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.