به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ری گفت: با بهره برداری از اعتبارات مصوب این سفر بیمارستان 7 تیر و فیروزآبادی در شهرستان ری تکمیل شده و مردم شهرستان ری از نظر درمانی و تجهیزات مرتبط با آن کاملا بی نیاز می شوند.
وی گفت: اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهوری به شهرستان ری موجب تحولات مطلوب و گسترده در رفع مشکلات آب و راه های روستایی شهرستان ری شده است.
جمالی پور با اشاره به فرودگاه امام خمینی(ره) در حوزه استحفاظی شهرستان ری گفت: این فرودگاه شریان مهم اقتصادی شهرستان ری بوده و از ظرفیت های مهم این شهرستان، استان تهران و کشور است که برگزاری نشست اداری در این منطقه با هدف اتخاذ تصمیمات مهم برای فعال کردن این منطقه ویژه اقتصادی است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال' از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: رهبری با تدبیر ریل کشور را اقتصادی تعریف کرده و دولت نیز همه ظرفیت خود را برای حرکت با سرعت و قدرت در این ریل به کار می گیرد.
جمالی پور با بیان اینکه اگر در حرکت کشور همه همدل و همزبان باشیم افق های روشنی در پیش رو قرار دارد گفت: متاسفانه برخی از جریانات و افراد سیاسی همه ظرفیت خود را در جهت تخریب و ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور قرار داده اند و این کار جز خدمت به دشمنان و خشنود کردن آنان معنایی ندارد.
وی حفظ امید مردم را کلید حفظ نظام و انقلاب دانست و گفت: اگر منتقدان شرایط کشور و نگرش ها و اجماع بین المللی به ایران را در ابتدای فعالیت دولت یازدهم در نظر داشته باشند و منصفانه قضاوت کنند اینگونه بی رحمانه و ناعادلانه به دستاوردها و تلاش های این دولت حمله نمی کنند.
جمالی پور گفت: اقدامات دولت یازدهم با توجه به مشکلاتی که کشور دچار آن شده بود و پریشانی اقتصادی که رشد اقتصادی منفی یکی از جلوه های آن بود بی نظیر است.
وی تاکید کرد: منتقدان عملکرد دولت یازدهم باید انصاف را در اظهارات و نظرات خود رعایت کرده و نکات مثبت و دستاوردهای این دولت را نیز بیان کنند و فقط به منفی بافی و سیاه نمایی روی نیاورند.
جمالی پور گفت: انتخابات روز 29 اردیبهشت هر نتیجه ای که داشته باشد برای مردم ایران مبارک است و همه باید تلاش کنیم این انتخابات را به جشن باشکوه ملی تبدیل کنیم.
اولین نشست شورای اداری شهرستان ری در سالجاری با حضور هاشم زایی و علیجانی زمانی نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونان فرماندار، روسای ادارات، بخشداران، دهیاران، شهرداران و ائمه جمعه این شهرستان در شهرک فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.