سرهنگ واحد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهارستان، با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بهارستان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور عوارضی تهران – ساوه به یک دستگاه خودروی نیسان وانت مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو،  در بازرسی از قسمت بار خودرو تعداد 64 کارتن حاوی 17 هزار و920 عدد انواع پیچ‌گوشتی و تعداد 22 کارتن حاوی 528 عدد انواع قفل درب منزل خارجی قاچاق را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده 300 میلیون ریال برآورد شده است عنوان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شده است. 

 نورمحمدی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شده است.

دپوی انبار بزرگ کالای قاچاق 10میلیاردی در غرب استان تهران
 
سردار محسن خانچرلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اعلام این خبر اظهار داشت:در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه توسط مأموران پلیس غرب استان تهران ،اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی قطعات کامپیوتر و یک دستگاه خودرو گران‌قیمت در انباری در شمس‌آباد اسلامشهر بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.  

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسائی محل دپوی قطعات کامپیوتر در شهرستان اسلامشهر شده و با هماهنگی مقام قضائی وارد انبار شده و در بازرسی از محل تعداد 500 هزار انواع قطعات کامپیوتر و یک دستگاه خودرو گران‌قیمت قاچاق کشف کردند.  

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را 10 میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و انبار مورد نظر پلمب و متهم  پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

جمع آوری57 معتاد توسط پلیس شهرستان رباط کریم
 
سرهنگ فرامرز عبداللّه‌زاده پاشاکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رباط‌کریم، با اعلام این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع‌آوری معتادان پرخطر به منظور کاهش سایر جرائم و زیباسازی چهره شهر به اجراء درآمد.

وی افزود: این طرح در 48 ساعت گذشته اجراء و تعداد 57 نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان رباط‌کریم معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در پایان، ضمن اعلام این مطلب که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی110 تماس حاصل کنند، گفت: سامانه197 پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد مأموران نیروی انتظامی می‌باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618875
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.