به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، شجاع‌ کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رد و تأیید صلاحیت نامزدهای عضویت در شورای اسلامی در هیئت‌های اجرایی شهرستان اسلامشهر، براساس مُرّ قانون انجام شده است.

وی افزود: تأیید صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت افراد براساس استعلام از مراجع  چهارگانه که در قانون تعیین شده است، در هیئت‌های اجرایی شهرهای اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی صورت گرفته و هیأت نظارت شهرستان تاکنون به هیچ مورد خلاف قانون دست نیافته است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات اسلامشهر با اشاره به ادامه روند نظارت بر پرونده‌های داوطلبان بیان کرد: تاکنون هیئت نظارت شهرستان اسلامشهر349 پرونده را مورد بررسی قرار داده و تا پایان وقت قانونی اعلام شده نیز نظارت خود را ادامه می‌دهد. هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات شهرستان در راستای اجرای قانون به صورت مستقل عمل کرده و بدون در نظر گرفتن سلایق اشخاص و جهت‌گیری نسبت به تأیید و یا عدم‌تأیید صلاحیت افراد، نظرات خود را  بیان می‌کند.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در مورد تأیید و یا عدم‌تأیید صلاحیت افراد افزود: به صراحت می‌گویم که هیئت نظارت هیچ‌گاه تحت فشار شخص و یا گروهی نبوده و نیست، و تاکنون نیز هیچ‌گونه توصیه و سفارشی درباره نامزدها نداشته‌ایم. نتایج نهایی تأیید صلاحیت افراد با امضا شخص فرماندار و پس از بررسی نهایی به نامزدها اعلام می‌شود و هرگونه اظهارنظر شخصی و اعلام از منابع دیگر غیرقانونی است.

 انتهای پیام/       

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618573
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.