به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، پیش از ظهر امروز سرهنگ داود عبدالمالکی به همراه دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، معاون نیروی انسانی استان و جمعی از مسئولان در دیدار با خانواده معظم شهید مجید خدابنده‌لو، تکریم خانواده‌های شهدا را از افتخارات پلیس دانست و اظهار داشت: عظمت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان است. 

وی صبر و استقامت خانواده معظم شهدا را مثال‌زدنی و نماد مقاومت مردم ایران اسلامی دانست و افزود: پایمردی و ایثار شهدا نهال انقلاب را به درختی تناور تبدیل کرده است که امروز در دنیا قدرت‌نمایی می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده  فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: شهداء در پیشتازی به سوی قله‌های آرمانی، گوی سبقت را از دیگران ربودند و خود را در آستانه خطر رها ساختند و بدین سان با نائل شدن به مقام شامخ شهادت، گام مهّمی در عرصه جاودانگی برداشتند. 

عبدالمالکی گفت: شهیدان با عشق و بصیرت و آگاهی و پشت پا زدن به همه خواسته‌های درونی و مظاهر زرق و برق دنیوی، جانانه و عاشقانه، در میدان حاضر شدند و حسین‌گونه به لقاء‌الله پیوستند و جاودانه شدند. 

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و تجلیل از خانواده آنان عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر تجلیل و تکریم خانواده‌های شهداء و زنده نگه داشتن یاد شهیدان تأکید دارند؛ چراکه یکی از راه‌های تداوم و بقاء انقلاب زنده نگه داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های شهداء است.

معاون هماهنگ‌کننده  فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، ملت را وارث رسالت و حامل امانت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: در این مورد خانواده معظم شهیدان، شایسته‌ترین کسانی هستند که باید بار این امانت را به دوش گیرند و وظیفه نیروی انتظامی حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل کردن به وصایای شهداء می‌باشد.

در پایان گفتنی است که شهید خدابنده‌لو از کارکنان کلانتری 210 پایانه شرق تهران بود، که شب 11 فروردین در جریان عملیات تعقیب یک خودروی مشکوک دچار سانحه شده و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617170
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.