به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه افزود: ماموران پلیس راهور شرق استان تهران در راستای اجرای طرح های انضباطی ترافیکی، یک دستگاه خودرو سواری را در محور تهران - بومهن به دلیل ارتکاب تخلف رانندگی حادثه ساز متوقف کردند.
وی اظهار کرد: در بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور مشخص شد که این خودرو 41 میلیون و 450 هزار ریال خلافی پرداخت نشده، دارد.
به گفته وی، ماموران پلیس راه با دریافت این اطلاعات ضمن اعمال قانون نسبت به راننده متخلف، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
محبی اظهار کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که جریمه پرداخت نشده خودرو به 10 میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.