دکتر حسینعلی شیبانی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا در حوزه علوم پزشکی نظیر هیأت علمی متخصص، تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاههای آموزشی و بیمارستان در حال ساخت و نیز با توجه به نیاز منطقه به امکانات پزشکی، رشته های جدید در حوزه علوم پزشکی در این واحد دانشگاهی ارائه می شود.
وی افزود: این رشته ها شامل اطاق عمل، هوش بری، بهداشت عمومی، پرستاری گرایش داخلی جراحی، پرستاری گرایش سلامت جامعه، طب ورزشی، بهداشت موادغذایی و بیوشیمی بالینی است.
شیبانی گفت: طی مدت سه سال اخیر 105 رشته به دانشگاه آزاد واحد ورامین - پیشوا اضافه شده که 57 رشته آن کارشناسی ارشد و 27 رشته آن در مقطع دکتری است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 56 درصد از رشته های تحصیلی موجود، در مقاطع تحصیلات تکمیلی ارائه می شود و تعداد رشته های تحصیلی این واحد دانشگاهی به 188 رشته رسیده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا گفت: این واحد دانشگاهی با جدیت به دنبال توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی است چرا که از این طریق می توان گام های اساسی در جهت ارتقای سطح علمی جوانان این منطقه برداشت.
16 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین - پیشوا تحصیل می کنند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.