رجبعلی خسروآبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح خدمات سفر نوروزی استان تهران از 25 اسفند تا 13 فرودین ماه در سطح این استان انجام شد.
وی با بیان اینکه در طرح مزبور انسجام و همگرایی مطلوبی از تمامی دستگاههای اجرایی استان تهران شاهد بودیم گفت: در تعطیلات نوروزی توانستیم بیش از بر یک میلیون و 700هزار مسافر را در اقامتگاههای تهران اسکان دهیم که این میزان نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است .
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اظهار کرد: در طرح خدمات سفر 96 شاهد افزایش چهار برابری هماهنگی دستگاهها متولی بودیم که صمیمانه از فرمانداری ها، شهرداری ها، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی و سایر دستگاهها شهرستانی تشکر می کنم.
خسروآبادی تبلیغات در حوزه تهرانگردی برای مسافران نوروزی را مطلوب دانست و گفت: امسال با تبلیغات فراگیر توانستیم مسافران زیادی از استانهای مختلف به مقصد تهران دعوت کنیم که این گردشگران توانستند از جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی، آیین ها و جشنواره های اقوام ایرانی دیدن کنند.
به گفته وی در طرح خدمات سفر برای حضور مسافران نوروزی تخفیفات 40درصدی را برای هتل ها و هتل آپارتمان ها و 20درصدی را برای مهمانپذیر ها در نظر گرفتیم.
خسروآبادی گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی به عمل آمده، ظرفیت اسکان روزانه 30 هزار و 500 گردشگر در سطح مراکز اقامتی، کمپ ها، خوابگاه ها و مدارس استان در ایام تعطیلات نوروز 96 فراهم شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده : موسی فعالیان
تهرام/7247/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.