محمد رضا بادامچی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه دولت یازدهم کشور را در شرایطی بحرانی و ناملایم در اختیار گرفت افزود: دولت با تمام توان و با تدبیری که به کار گرفت موفق شد کشور را از شرایط بغرنج و پیچیده اقتصادی و چشم انداز مبهمی که وجود داشت نجات دهد و در صورت تداوم فعالیت دولت در دوره بعد اقتصاد کشور شکوفا می شود.
وی تاکید کرد: برای قضاوت در مورد عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی باید منصف باشیم و شرایط کشور را در سالهای اخیر در نظر گرفته و با در نظر گرفتن مشکلات و بنیه اقتصادی کشور به دولت یازدهم نمره بدهیم.
بادامچی گفت: کشور در شرایطی تحویل دولت یازدهم شد که بسیاری از بنگاه های اقتصادی ورشکسته و صندوق های مالی در افول بودند و دولت توانست کشور را از این شرایط خارج کرده و به سمت رونق حرکت دهد اگر چه هنوز کارهای زیادی باید انجام شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام 'اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال' از سوی رهبر معظم انقلاب آن را هوشمندانه و دلسوزانه ذکر کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات و دغدغه های امروز کشور مشکل رونق تولید و ایجاد اشتغال ناشی از آن است که همه نهادها از جمله دولت باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.
بادامچی گفت: مجلس شورای اسلامی نیز برای تداوم سیاست اقتصاد مقاومتی جدی است و نمایندگان در جلسات ابتدایی سال 96 بر عزم جدی خود برای رفع موانع رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور تاکید کردند.
وی گفت: اقتصاد و رفع مشکلات آن یک مقوله فراگیر است و همه دستگاه های کشور در قوای مختلف از جمله اجراییه، مقننه و قضاییه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و خود را با آن درگیر کنند.
بادامچی گفت: برنامه ریزی و بهره گیری از همه امکانات کشور راه تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه باید دست به دست هم داده و هشدار رهبر معظم انقلاب را برای تحول اقتصادی درک کرده و عملیاتی کنیم.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.