علی رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگر ایرنا افزود: طرح خدمات سفر نوروزی امسال، از 25 اسفند (سال 95) تا 13 فرودین ماه در سطح استان تهران آغاز شد.
وی با بیان اینکه تخفیف های 40 درصدی برای هتل ها و 20 درصدی برای مسافران از مهمانپذیرها تهران در ایام نوروز در نظر گرفته شده بود ادامه داد: با برنامه ریزی و هماهنگی به عمل آمده، ظرفیت اسکان روزانه 30 هزار و 500 گردشگر در سطح مراکز اقامتی، کمپ ها، خوابگاه ها و مدارس استان در ایام تعطیلات نوروز 96 فراهم شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به اینکه در طرح خدمات سفر سال گذشته یک میلیون و 500 هزار مسافر نوروزی از اقامتگاه های استان تهران بهره بردند اظهار کرد: امسال با تدابیر مطلوب برای رضایت گردشگران نیز شاهد رشد پنج درصدی در ورودی مسافران از اماکن استان تهران بودیم.
رفیعی ادامه داد: در طرح خدمات سفر نوروزی افزون بر پنج میلیون و 846 هزار و 254 گردشگر از اماکن مذهبی، تاریخی و موزه های استان تهران بازدید کردند که این آمار نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشت.
معاون گردشگری استان تهران تصریح کرد: همچنین در طرح خدمات سفر 214 مورد شکایت مردمی از دفاتر و موسسات گردشگری به اداره کل ارسال شد که این میزان در سال گذشته 95 مورد بود.
رفیعی ادامه داد: در طرح خدمات سفر سه هزار و 165 بازدید توسط کارشناسان از تاسیسات گردشگری تهران صورت گرفت که این میزان نسبت به سال گذشته 57 درصد رشد را تجربه کرد.
طرح ویژه ارائه خدمات سفرهای نوروزی همزمان با سراسر کشور از 25 اسفند تا 15 فرودین 96 در استان تهران اجرا شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.