به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود سلطانی فر عصرروز سه شنبه در مراسم افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی تهران و گردهمایی مشترک روسا، نایب رئیس و دبیران هیات های ورزشی استان که در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، افزود: واقعیت این است که در جلسات مختلف وزارت ورزش و جوانان به وجود این 2 عنصر موثر توجه زیادی می شود چرا که ادارت کل ورزش و فدراسیون ها می توانند در جهت غنی و پویا کردن ورزش اثر گذار باشند.
وی با بیان اینکه شاخص های عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از دیدگاه معاونان وزارت ورزش و جوانان قابل قبول بوده است گفت: این اداره کل توانسته با روند روبه رشد خود گامهای خوبی در جهت استعدادیابی و گسترش ورزش بردارند.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه همیشه موضوع امکانات و بودجه در ورزش مطرح بوده است افزود: امیدواریم با توجه کردن به پایگاهها قهرمانی بتوانیم رشد و توسعه ورزش کمک کنیم.
سلطانی فر اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم آتی وزارت ورزش و جوانان توجه با بازیهای ورزش کشور های اسلامی، داخل سالن آسیا، 2018 جاکارتا و 2020المپیک توکیو است که هم اکنون با برنامه معین به صورت سه تا 6 ماهه عملکرد فدراسیون ها را زیر نظر خواهیم داشت.
وزیر ورزش و جوانان همچنین به ردیف بودجه ای(اعتباری جدید)در قالب ارزش افزوده در اختیار این وزرات خانه قرار گرفته نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع توسط نمایندگان مجلس در سال 96 برای وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است که در تعطیلات نوروزی جلساتی را داشتیم.
وی ادامه داد: 20درصد از این اعتبار برای اشتغال و ازدواج جوانان و 55 درصد آن برای توسعه ورزش استان ها در نظر گرفته شده است.
وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه حمایت از هیات های ورزشی استانی است که این نهاد ها می توانند با توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استعداد های زیادی را برای مسابقات آسیای جاکارتا و المپیک پیش رو شناسایی کنند.
وی همچنین به شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری( اقتصاد مقاومتی و تولید- اشتغال) اشاره کرد و افزود: با توجه به این شعار بتوان به گونه ای حرکت کرد تا در جهت رونق اقتصادی و اشتغال گام های اساسی و استواری را برای کشورمان برداریم.
این مراسم با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران و رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استنان تهران برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.