به گزارش ایرنا ، آئین افتتاح پایگاه ورزش قهرمانی استان تهران با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سید حسین هاشمی استاندارتهران
از ساعت 16 و 30 دقیقه در مجموعه ورزشی تختی آغازمی شود.
دراین مراسم رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ومصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ، وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران در بازدید از زمین چمن استادیوم تختی همراهی می کنند.
درادامه مراسم افتتاح پایگاه قهرمانی استان تهران ، گردهمایی مشترک روسا، نواب رئیس و دبیران هیئت های ورزشی استان تهران و روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، گزارش کاملی از ورزش پایتخت ارائه می کند و استاندار تهران و وزیر ورزش وجوانان دراین مراسم سخنرانی می کنند.
از دیگر برنامه های این مراسم، اعطای ابلاغ ریاست ستاد 2020 ورزش تهران به استاندار توسط وزیر ورزش و جوانان، تودیع حسن میرزا آقابیک معاون امور ورزش اداره کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمده و همچنین تقدیر از روسا، نواب رئیس و دبیران هیئت های ورزشی استان تهران می باشد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید مجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.