سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش 9 درصدی تردد مسافران نوروزی در محورهای ارتباطی شرق استان تهران نسبت به نوروز 95 افزود: برهمین اساس و به منظور کاهش بار ترافیکی محورها، جاده هراز در 12، 13 و 14 فروردین به سمت تهران یکطرفه است.
وی اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 14 امروز(شنبه) و همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه(13 و 14 فروردین) تا ساعت 2 بامداد از رودهن به آب اسک ممنوع است.
به گفته وی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا ساعت 2 بامداد روز بعد نیز در روزهای 12، 13 و 14 فروردین نیز از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) یکطرفه است.
سرهنگ محبی در ادامه به محدودیت ترافیکی محور تهران - فیروزکوه اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 10 فروردین 96 تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین 96 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
وی تأکید کرد: عبور و مرور موتور‌سیکلت‌ها در ایام نوروز در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع است و دوربین ثبت تخلف در محور دماوند - فیروزکوه فعال بوده و تخلفات رانندگی را ثبت می کند.
فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت که در حال حاضر ترافیک محورهای هراز و فیروزکوه به سمت تهران نیمه سنگین و روان است.
خبرنگار: الهام حیدری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7246*1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.