به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، فرمانداری تهران با صدوراطلاعیه ایی که از طریق نمابربه ایرنا فرستاده است، عملکرد شرکت ارتباط مشترک شهر در راستای اجرای مصوبه ساماندهی دکل و آنتن را تائید و برغیرمجاز بودن نصب دکل خیابان شهید قرنی صحه گذاشت.
براساس این گزارش، پیرواقدام شهرداری تهران در جهت جمع آوری دکل غیرمجاز در خیابان شهید قرنی و اعتراض رسانه ای شرکت بهره بردار مربوطه، فرمانداری تهران عملکرد شرکت ارتباط مشترک شهر مبنی بر اعلام غیرمجاز بودن و لزوم اجرای حکم ماده صد تخلف صورت گرفته را مطابق قانون و مقررات ارزیابی کرد.
در این نمابرآماده است: شرکت ارتباط مشترک شهر موظف به اجرای مصوبه 4/381/3/90 مورخ 17 خرداد سال 1390 شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر' ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های ارتباط رادیویی در شهر تهران ' و ضوابط مربوطه است.
دراین نمابر تصریح شده است: مصوبه مذکور در موعد مقرر به تائید فرمانداری تهران رسید و طبق ماده 6 آن مصوبه، ' صدور پروانه بهره برداری از سیستم های رادیویی به منزله مجوز نصب دکل نیست ' ، که این موضوع تمامی دارندگان پروانه بهره برداری از سیستم های رادیویی ابلاغ شده است.
براساس این گزارش، طبق ماده 11 مصوبه ساماندهی دکل و آنتن، مجوزنصب دکل در شهر تهران براساس درخواست متقاضیان و موافقت کارگروه معین برای این امر(ماده 11) صادر می شود.
همچنین پس از شناسایی دکل های غیرمجاز اخطارهای لازم به بهره برداران مربوطه ارسال می شود که در صورت عدم توجه آنان، پس از طی مراحل قانونی (صدورحکم صد)، دکل غیرمجاز توسط نواحی شهرداری جمع آوری خواهد شد(ماده 13 مصوبه ساماندهی).
در این نمابرتاکید شده است: براساس ماده 13 مصوبه فوق تمامی دستگاه های اجرایی برای نصب دکل ها و آنتن ها ملزم به اخذ مجوز بهره برداری از شهرداری تهران (شرکت ارتباط مشترک شهر) می باشند و در صورت عدم اخذ مجوزات لازم شهرداری موظف است مراتب را برای تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده صد قانون شهرداری ارجاع کند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.