سیدجلال ملکی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 13:54 دقیقه امروز آتش سوزی در ساختمان مسکونی در چهاردانگه خیابان گلشهر به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به عنوان نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در پارکینگ این ساختمان چهارطبقه مسکونی یک دستگاه پرشیا دچار آتش سوزی شد و همچنین مقداری اجناس و لوازم های ضایعاتی که درپارکینگ وجود داشت ، آتش گرفته بود .
ملکی با بیان اینکه آتش درحال سرایت به طبقات بالاتر بود ادامه داد: آتش به یک واحد مسکونی در طبقه اول سرایت پیدا کرده بود که با تلاش آتش نشانان یک خانم 40 ساله در میان دود و آتش زنده اما مصدوم بیرون آورده شده بود و تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی با بیان اینکه دود زیادی این ساختمان مسکونی را فراگرفته بود، یادآورشد: آتش نشانان با استفاده از بالابرها و راه پله ها شش نفر از افرادی که در شرایط نا ایمن گرفتار بودند را نجات دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تاکیدکرد: علت این حادثه دردست بررسی کارشناسان آتش نشانی اسلامشهر قراردارد و آتش نشانان شهر تهران پس از مهارآتش و ایمنی سازی در ساعت 14:50 دقیقه محل را ترک کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمحمدجواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1530
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.