علیرضا رحیمی روزشنبه در حاشیه بازدید از محل نام نویسی داوطلبان شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون مشکل خاصی نبوده و درصورت بروز مشکلات جزئی مسئولان فرمانداری ها با پادرمیانی این مشکلات را مرتفع کرده اند.
وی گفت: موضوع نظارت هم در مرحله تایید صلاحیت ها و نظارت بر فرآیند ثبت نام و مراحل بعدی برای ما اهمیت بسیار دارد که هم اکنون این نظارت ها با دقت کامل در حال انجام است.
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران، در پاسخ به سوالی درباره اظهارنظر یکی ازمسئولین درباره عدم وجود حساب و کتاب دقیق در نظارت بر انتخابات شوراها، خاطرنشان کرد: موضوع نظارت عزیزانی که راجع به نظارت بر انتخابات شورها اظهارنظر میکنند شاید منظورشان این است که چرا این امر به قوه یا نهاد دیگری سپرده نشده است.
وی ادامه داد: وقتی نمایندگان مجلس از مردم رای گرفته اند، این نظارت را انجام دهند، قطعا برای مردم خوشایندترخواهد بود.
رحیمی تصریح کرد: نظارت ما غیراستصوایی و قانونی است و مر قانون را بر اساس استعلام از مراجع چهارگانه انجام می دهیم و به هیچ وجه اجازه نمی دهیم به بهانه نظارت در زندگی خصوصی افراد دخالت شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.