سید احمد صفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در این مجتمع ورزشی 40 چادر 8 نفره از سوی شهرداری نصب شده و امکان و فضای نصب 10 چادر دیگر از سوی خود مسافران وجود دارد افزود: هر خانواده می تواند یکی از این چادرها را به مدت حداکثر 72 ساعت(سه شبانه روز) به صورت رایگان در اختیار داشته باشد.
وی گفت: این مجتمع همه امکانات مورد نیاز یک خانواده مسافر اعم از سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه عمومی مجهز، اتاق نمایش فیلم و برنامه های تلویزیونی، پارکینگ با ظرفیت 70 خودرو و خیاطی رایگان را دارد.
صفوی گفت: این محل از روزهای پایانی اسفند 95، میزبان مهمانان نوروزی بوده است و مدیریت شهری این منطقه جنوبی هر شب آمادگی پذیرش 350 تا 380 مسافر را دارد.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر اسکان، خدمات رفاهی، فرهنگی و گردشگری نیز به مهمانان نوروزی ارائه می شود، گفت: ایستگاه های فرهنگی شامل مشاوره های سلامت محور، عرضه تولیدات کارآفرینی و صنایع دستی و حضور مبلغان جهت ارائه مشاوره مذهبی، جشنواره ورزشی و تور گردشگری ری گردی از جمله خدماتی است که به صورت رایگان به مسافران مقیم در محل اسکان ارائه می شود تا سفری خاطره انگیز را در شهرری داشته باشند.
صفوی به اهمیت رضایت مندی مسافران از خدمات رسانی محل اسکان اشاره کرد و افزود: نحوه خدمات رسانی و رضایت مسافران به صورت روزانه و مستمر مورد ارزیابی قرار می گیرد تا بهترین خدمات به زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ارائه شود.
وی در ادامه گفت: ستاد مدیریت بحران مدیریت شهری در محل اسکان مستقر هستند و به منظور برقراری ایمنی محیطی نیز هماهنگی لازم با عوامل اورژانس، آتش نشانی و نیروهای امدادی انجام شده است.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: به منظور جلوگیری از سردرگمی مسافران، 5 ایستگاه اطلاع رسانی در نقاط پرتردد این منطقه مستقر شده است تا گردشگران و مهمانان نوروزی را هدایت و راهنمایی کنند ضمن اینکه تور ری گردی رایگان برای بازدید روزانه اماکن تاریخی و مذهبی شهرری برقرار است.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.